היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אסם משיקה: סדרת מנה חמה בטעמי עולם – הודי ואיטלקי מנה חמה מביאה לצרכן חוויה מהמטבח הבינלאומי הביתה בכמה דקות בלבד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאחר שנה בה כולנו שהינו בבית, כמעט ולא טסנו והתגעגענו לחוש את העולם מקרוב, אסם משיקה סדרה חדשה של מנה חמה – מנה חמה בטעמי עולם. הסדרה החדשה מביאה עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא סדרה טעימה, איכותית וקולינרית, ותאפשר לצרכנים הישראלים לטייל בעולם בכמה דקות הכנה בלבד!
הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האתני:

מנה חמה הודי- אורז בקארי
מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון אלפרדו

הטעמים החדשים של מנה חמה, מאפשרים גיוון נהדר וטעים, נוח מאוד לקחת את המנה החמה לכל מקום, לצבא, לימודים, עבודה, טיול בחו"ל, ועוד, ומנה חמה טעמי עולם הודי ואיטלקי, בהחלט מוסיפה הנאה חדשה לצרכנים, יופי של מוצרים, ובהחלט פינוק.

בשנה האחרונה, ראינו כי טרנד הפינוק גדל ואנשים מחפשים אחר מוצרים שיענו על צורך זה. הסדרה החדשה "מנה חמה טעמי עולם" לוקחת את הצרכנים לטיול ברחבי העולם עם טעמים חדשים ומפנקים. הסדרה יוצאת באריזה עם צבעוניות חדשה ומיוחדת, בצבע סגול, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו באסם-נסטלה מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ. אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה ובהמשך נשיק טעמי עולם נוספים"

בכשרות חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן