היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סיאסטה לחלום באיטלקית עם מזרונים איכותיים המיוצרים באיטליה…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הוזמנתי לאירוע מאוד מיוחד לרגל השקת הלוגו החדש של  מזרוני SIESTA בראשון לציון, והכרתי את המזרונים המאוד איכותיים של חברת סיאסטה, נהניתי מהופעה מקסימה של בני ברוכים,

החברה הוקמה בשנת 2017, והיא מביאה איתה איכות נהדרת של מזרונים המיוצרים על ידי ITALIAN MATRESS S/R/L שהינו קונצרן ענק באיטליה למעלה מ-50 שנה ויצרן המזרונים השלישי בגודלו באיטליה.

באירוע נחשפתי לאיכות המדהימה של המזרונים, ולמגוון הרחב, ידוע שחלק ניכר מחיינו אנו ישנים, ולכן שינה טובה ונוחה מאוד חשובה לתפקוד יומיומי, ואין כמו לחלום באיטלקית עם מזרונים כל כך איכותיים ונוחים שמגיעים אלינו ישר מאיטליה, אני יודעת שאם אני לא ישנה טוב אז כל היום שלי מתהפך ולכן יש חשיבות רבה כאשר קונים מזרונים, אני ממליצה מאוד להכנס לאתר ולהתרשם , http://SIESTA.CO.IL.


ITALIAN MATRESS משווקת את מוצריה לכ-23 מדינות ברחבי העולם בין היתר למדינות כמו צרפת, גרמניה, שוויץ, אלבניה ,בריטניה, הולנד פולין ומדינות נוספות.
המפעל ממוקם בעיירה NAPOLY באיטליה ומשתרע על שטח של עשרות מ"ר ומצויד במיכון המתקדם והחדיש ביותר באירופה. המפעל מבצע את כול הפעילות אצלו כולל חיתוך ספוגים ויסקו, הדבקה,תפירת ציפות ובדים, תפירת בודנות וקוילטים(הדוגמאות שעל המזרון ובהקיפיו).
מזרוני SIESTA מיוצרים בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת מחומרים איכותיים ביותר ובדבק על בסיס מים ללא ריח וללא תופעות לוואי.

ויסקו ONE SIDE
מזרני הויסקו  עומדים בכול דרישות התקינה והאיכות בשוק. המזרנים מכילים מינרלים טבעיים אנטי בקטריאליים פעילים המונעים הופעת בקטריות.
מזרני הויסקו רגישים לטמפרטורה ומשנים את מצב הצבירה שלהם בהתאם לחום הגוף. תכונה זו מתאימה את המזרן במדויק למרקם גוף המשתמש, תוך הגדלת פני שטח השינה.
מזרני הויסקו הינם בעלי יכולת ספיגה של 80% , בזכות זאת, יש פיזור לחצים המסייע בסחרור מחזור הדם ומונע את תופעת העקצוץ.
מזרני הויסקו מפחיתים באופן דרמטי את כמות התזוזות בלילה )לעומת מזרן רגיל( בזכות כל אלה אנו יכולים להעניק 10 שנות אחריות.
לטקס Latex
חומרי הלטקס  מיוצרים באירופה עי קונצרן הגומי הגדול בעולם והם עומדים בכול דרישות התקינה והאיכות בשוק האירופאי המשותף EES ומיוצרים תחת מנגנון בקרת איכות. חומרי הלטקס נבדקו ונמצא כי החומרים בהם אנו משתמשים, הינם ידידותיים לסובלים מאלרגיות, ובזכות כל אלה אנו יכולים להעניק 10 שנות אחריות.
קפיצי כיס פוקט
על פי הידע והטכנולוגייה ישנם בשוק שני סוגים של מזרנים – הראשון הוא מזרן קפיצי בונל קפיצי רשת ללא תמיכה וקורות וקפיצים מבודדים הנקראים בשפה המקצועית קפיצי פוקט. קפיצי הפוקט הינם קפיצים מבודדים כאשר כול קפיץ ארוז בנפרד בתוך כיס, מה שגורם לבלימת זעזועים. כאשר זזים על צידו האחד של המזרן לא מרגישים זאת בצידו השני.
הקפיצים עטופים בשכבות פולימרים מעל ומתחת במסגרת ספוג עבה בצפיפות גבוהה, דבר השומר על איכות המזרן והקפיצים לאורך שנים רבות. מעל שכבות הקפיצים קיימת שכבה מפנקת של ויסקו או לטקס שגורמת לתחושת פינוק ולשינה רגועה ומושלמת.
במזרן תפירת קווילט איכותית, חדשנית ומשובחת הכוללת מערכת איורור היקפית ומתקדמת לשמירה על המזרן לאורך שנים.המזרן מיוצר בטכנולוגיית ONE SIDE . אין צורך להפוך את המזרן. מומלץ לסובב את המזרן אחת ל 6- חודשים לשמירה על איזון.
המזרן הינו פרי פיתוח של שנים רבות ומהווה דגל לחדשנות וליצירתיות תוך שימוש באמצעי טכנלוגיה החדשניים ביותר שקיימים.

SIESTA מעניקה לכם את חווית השינה המושלמת וגורמת לכם לחלום באיטלקית.
חומרי הגלם הינם מהטובים בעולם ועלית הטכנולוגיה היא הגעה של המזרונים לארץ באריזת וואקום חדשנית בתוך שלושה ניילונים, דבר המאפשר הובלה נוחה(איסוף עצמי),אפשרות להכניס לכול רכב ללא צורך בקשירות או בגגון, עלות הובלה עד הבית נמוכה ביותר נעה בין 100-150שקלים.


המוצר חוזר לצורתו הטבעית לאחר פתיחת הואקום תוך 10-15 דקות, וכך גם מאוד נוח להזמין ולקבל לבית בצורה נהדרת, הייחודיות של המזרונים שהם מאוד נוחים ומותאמים גם לפי משקל, כך שכל אחד יכול למצוא הרבה נוחות.
ניתן לראות סרטו הדרכה על האריזה והפתיחה של המוצר באתר הבית  SIESTA.CO.IL
לאחרונה השקנו גם קולקציית של מיטות איטלקיות באיכות מעולה שאותה ניתן לראות באתר.

חברת סיאסטה מציעה גם מזרון לכלבים מבית SIESTA


פיתוח טכנולוגי חדשני מבית סיאסטה איטליה מזרון לכלבים שעשוי מפולאוריטן
מוקצף צהוב SK בלחץ 27 משולב עם 2 ס"מ ויסקו המותאם למשקל הכלב ולנוחותו.
בד המזרון הינו במשקל 240 ג"ר אנטי בקטריאלי ומותאם לאקלים הישראלי.
המזרון מגיע ב-2 מידות 60/80/15 לכלב קטן 80/100/15 לכלב גדול ניתן לשלב את המזרון עם מיטה מעץ .

קישור לאתר

לפייסבוק

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן