היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

כל העולם כולו – יצירה אחת גדולה: הציירת ורוניקה שרה סיניוק מציגה ציורים על אהבה, חיים – ותשוקתה לחבר ביניהם התערוכה תוצג בהיכל התרבות נתניה ב-1-28.7.2021. הכניסה חופשית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כל העולם כולו – יצירה אחת גדולה: הציירת ורוניקה שרה סיניוק מציגה ציורים על אהבה, חיים – ותשוקתה העזה לחבר ביניהם.

התערוכה, ביוזמת עמותתUnity Art לקידום אומנים, תוצג בהיכל התרבות נתניה בחודש הקרוב בתאריכים 1.7.2021 – 28.7.2021. הכניסה חופשית.


מי שמביט בציורים עזי ההבעה והצבע יתקשה להאמין שסיניוק החלה לצייר "ברצינות" רק לפני ארבע שנים. אמנם במהלך השנים ציירה להנאתה אך רק לפני ארבע שנים, עם לידת בנה הרביעי, החליטה ש"הגיע הזמן לעשות מה שאני רוצה, והלב שלי לקח אותי לציור", במילותיה. ציוריה מלאי חן והיא עושה שימוש בעיקר בצבעי אקריליק.


לסיניוק, תושבת נתניה, יש ראייה הוליסטית על החיים וככזו, היא רואה בציור חלק נוסף בחייה שמביע רגשות וקולט ומשדר אנרגיה. חיובית, כמובן. "אפשר להגשים חלומות ואני הוכחה לכך.

אני רוצה שכל הנשים – שהן האחיות הרוחניות שלי – יעופו על עצמן. שהן יעזו, ינסו ויזכו להגשים את עצמן", היא אומרת. ציוריה מתאפיינים בצבעוניות – לעיתים רכה על גבול הפסטליות, ולעתים עזה על גבול הסערה והעימות. הציורים בתערוכה כוללים ציורים על טבע, נופים, חיות, פרחים, דמויות – גם אבסטרקטיות, והרבה נתינה.

עמותת Unity Art (משנת 2014) ללא כוונת רווח, מאגדת עשרות יוצרים מרחבי הארץ. העמותה, שנוסדה במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדמת פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר העמותה ובעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/unityartproject/
בית העמותה, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות האומנים וניתן למצוא בה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. העמותה נוסדה ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן