היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של מותג הבית האיכותי UNIQUE

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

למה שלא תעשירו את משלוח המנות בפורים עם מטעמים מיוחדים, שכולם ישמחו לקבל? חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של קו הפרימיום של מותג הבית UNIQUE. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.

חג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק, ואיתו מגיע מנהג שאני כל כך אוהבת משלוח מנות, כיף להעניק משלוח מנות מפנק וצבעוני, וכיף לקבל משלוח מנות, ומומלץ להכין משלוח שונה ולהתאמץ ולהכין אוזני המן ועוגיות מיוחדות ולצרף בנתינה ואהבה, אין כמו מאפה ביתי לשמח את האחר, אז כדאי ממש להכיר ולהתנסות בקרמים ובציפוי המיוחדים כל כך של חברת UNIQUE , ברגע שתאכלו מהם ותשימו אותם כמילויים לאוזני ההמן, רולדות, עוגיות ועוד, הטעם יהיה שונה לחלוטין ואיכותי ביותר, כי על איכות לא מתפשרים.

אפשר למלא, לצפות או גם וגם – אוזני המן, עוגיות רולדה, ריבועיות, סהרונים, מאפי שמרים או כל מטעם אחר שאוהבים – עם קרם בואנו, ציפוי קרמל מלוח, ציפוי לבן או קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות. בסוד נגלה לכם שקרם בואנו אוהב ציפוי קרמל מלוח, ומילוי שוקולד לבן ועוגיות שחורות – אוהב ציפוי לבן. במילים אחרות, משניים יוצאים שלושה כי אפשר להכין רק עם מילוי, רק עם ציפוי או גם וגם. נכון נחמד?

אני הכנתי עוגיות מדהימות עם מילוי קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות, והטעם וואו, מומלץ להכין ולצרף למשלוח מנות, לקראת פורים אני אכין גם אוזני המן ובקלי קלות אמלא עם הקרמים הנהדרים של חברת UNIQUE .

מצרפת לכם את המתכון, 120 גרם חמאה מומסת, 150 גרם שוקולד מריר, 3/4 כוס סוכר, חצי כפית מלח, 1 ורבע כוסות קמח לבן, חצי כוס קקאו, חצי כפית סודה לשתיה, 2 ביצים, ולמילוי העוגיות איזה קרם שאתם רוצים ממגוון הקרמים הנהדרים של UNIQUE.

אופן ההכנה: ממיסים בקערה את השוקולד המריר והחמאה,מוסיפים סוכר ומלח וטורפים היטב, מוסיפים את הביצים וטורפים עד שמתאחדים עם התערובת, מנפים מעל את הקמח, הקקאו והסודה לשתייה ומקפלים עד שמתאחד, מכסים את הקערה בניילון נצמד ושמים במקרר כשעה,מחממים תנור 180 מעלות, יוצרים כדורים גדולים, משטחים ושמים את הקרם של UNIQUE בטעם שאתם אוהבים, יוטפים עם קצות הבצק, מכדררים, מועכים מעט ומניחים על תבנית מרופדת, אופים כ-12 דקות ומוציאים אפילו שהעוגיות נראות רכות, ונהנים.

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE – מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

ואין ספק שהמגוון ממש מיוחד וטעים,

קרם בואנו:

במרקם רך בטעם שוקולד חלב-נוגט נימוח. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP קרמל מלוח:

לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. במרקם שמתקשה לאחר הצינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות:

במרקם קרמי ובטעם עשיר. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP לבן:

לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. אפשר להוסיף לציפוי טעם וצבע שרוצים,הציפוי מתקשה לאחר צינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

את הציפוי יש לחמם טרם השימוש במיקרו (בפולסים עד שנהיה נוזלי), או בבאן מארי, לצפות ואז לצנן.

כשר בהשגחת חוג חתם סופר/ לנדא, והרבנות מטה יהודה.

להשיג באתר: https://www.mayster-shop.co.il/  , ברשתות ובחנויות מתמחות.

קרדיט צילומים: אנטולי קרינציקי

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן