היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פורים במדף המיצים הסחוטים "פרימור" משיקה לרגל פורים: המהדורה המחופשת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

זה מיץ? זאת זברה? "פרימור" משיקה לרגל פורים מהדורה חגיגית וססגונית במיוחד:  100% מיץ תפוזים סחוט טבעי בבקבוק 2 ליטר ישווקו בעיצוב של תחפושת זברה ובאווירת טבע פראי. המיצים המחופשים של פרימור ישווקו בכל רשתות המזון לקראת פורים למשך כשבועיים ויהפכו כל שולחן לחגיגי ושמח במיוחד. בנוסף, מציע מותג "פרימור" לצרכני המיצים הסחוטים, להתחפש, להצטלם ולהשתתף בהגרלה, זאת באמצעות פעילות דיגיטל ייעודית.

אני מאוד אוהבת את חג פורים, את התחפושות הצבעוניות , את מנהג משלוח המנות, ובכלל את אווירת הכיף והשמחה ועכשיו כשחג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק, מומלץ לכל אחד גם להנות ממיץ תפוזים סחוט טבעי טעים ביותר של המותג פרימור, וגם לנצל את אוירת החג הססגונית לתחפושת מיוחדת, להצטלם ולהנות מהשתתפות בהגרלה, בהחלט יוזמה מבורכת ומקורית של פרימור.

סדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", כוללת 100%מיץ תפוזים סחוט  טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיצים נוספים איכותיים ואהובים על ידי צרכני הקטגוריה, המיצים הסחוטים הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 27 – 33 ₪ לבקבוק 2 ליטר.

להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.

כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

קרדיט צילום: רוני ברוקס

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן