היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "תחת השפעה" שתי נובלות מאת אסתי הלפרין מימון…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר "תחת השפעה" שתי נובלות מאת אסתי הלפרין מימון, הספר מורכב משתי נובלות שאפשרי לקרוא כל אחת לחוד ועדיין להבין ולמצוא את הקשר בינהן, שני סיפורים שלוקחים את הקורא למסע, כל סיפור עם הקסם שלו, ובכתיבה סוחפת מצליחה הסופרת המוכשרת הזו לקחת את הקורא ישירות לתוך הסיפור המעניין, בקלות הצלחתי להתחבר לדמויות ולהבין את השילובים של הסיפורים, ובהחלט נשבתי בקריאה, ונכנסתי לעולמם של הדמויות, יש בספר התמודדות עם כאבף חיפוש של סגירת מעגל והתמודדות עם האני פנימי והמחשבות שקודחות.

״עצמת את עיניי בנשיקה מול השמים הכהים הפרוסים. לא צריך ירח. לא צריך כוכבים. לא צריך גלגל מזלות. רק חיכוך חי, נושם, מתמיד עד כאב.
האם היתה זו אי פעם אהבה טובה? מהי בכלל אהבה טובה? זו המחלצת אותנו מגופנו או זו שמשיבה אותנו אליו? על טיב האהבה קשה לדעת. לא כך עניינים אחרים. אני יודעת שאתה כמוני. שהליטוף לא מספיק גם לך. רק השריטה מניחה בנו ודאות.״

תחת השפעה מאגד שתי נובלות שונות שחוטים סמויים קושרים ביניהן, שתיהן מרחפות בין דמיון למציאות. שנה מעוברת מלווה את הריונה הבודד, פרי געגועיה העזים של אישה לאהובה, בעוד ברוח שנייה פוקדת רוחה של אישה שמתה את אהובה במרדף רוחות בלתי טיפוסי, רווי תשוקה וגם לא מעט נקם. בשתי הנובלות אסתי הלפרין מימון מלהטטת על הגבול שבין הכאן והעכשיו למעל ומעבר ורוקמת שתי עלילות מכושפות.
אסתי הלפרין מימון היא פסיכולוגית קלינית. סיפורים ומאמרים פרי עטה התפרסמו במגוון כתבי עת. ספרה הראשון ״שמיטה״ יצא לאור ב־2017 ,תחת השפעה הוא ספרה השני.

להשיג בחנויות הספרים, הוצאת שתים, 227 עמודים, 92 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן