היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "מלאך להשאיל" מאת סיון קיש…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר השלישי והחדש "מלאך להשאיל" של סיון קיש, סיון כותבת בצורה מאוד מרתקת ומרגשת, ומוכיחה שוב שהיא בהחלט סופרת מעניינת, לאורך הספר התרגשתי וגם דמעתי, ובעיקר עקבתי במתח רב אחרי סיפור האהבה של ניקיטה ואנסטסיה, ואת מה שהתחולל ברגע שניקיטה נאלץ לעזוב את אהובתו, כדי להציל את עצמו מהשלטון הרוסי, הוא מבטיח לאהובתו שיחזור אליה, אך החיים גוברים על ההבטחה, ובינתיים אנסטסיה נאלצת להתמודד עם חיים מאוד קשים ברוסיה, וגעגועים כואבים מנשוא לאהובה, בכתיבה קולחת ומרתקת מצליחה סיון קיש לעניין את הקורא ולגרום לו לקרוא ללא הפסקה את הספר עד הסוף המפתיע במיוחד.

בערב חג המולד בשנת 2017 משתנים חייו של האומן היהודי הרוסי־אמריקני ניקיטה נתנִאל קוּזנִצוֹב לבלי הכר, בעקבות פגיעת חיידק קטלני שמשגר אותו היישר לעולם הבא.
בטרם יעבור סופית לצד השני עליו להתייצב למשפט, שנערך באולם בו הצופים הם רואים ואינם נראים. סרט תלת־ממדי המוקרן בפניו בעודו יושב ליד הפסנתר שלו, מאפשר לו לחוות שוב אירועים משמעותיים בחייו: ילדות אומללה בפנימייה בברית המועצות של שנות השבעים, הפיכתו לכוכב רוק, הסתבכות עם הקג"ב ופרידה גורלית מאהובתו שנשארה מאחור, כשערק למערב על מנת לחיות חיי הוללות ריקניים של רדיפה אחרי פרסום וממון.
כשהוא מלווה בנֵלוֹ, מלאך מוזר בעל כנף אחת שבורה, הוא מנסה לשכנע את אלוהים לתת לו הזדמנות נוספת לתקן את הטעויות שעשה במהלך חייו, ולהספיק לחזור בזמן לפני שיהיה מאוחר מדי.

מלאך להשאיל, רומן חוצה גבולות וזמן, הוא ספרה השלישי של סיון קיש, בוגרת לימודי רפואה באיטליה, שספריה הקודמים "שדות נלוזים" ו"לילה אחד בוותיקן" זכו לתשבחות רבות והפכו לרבי־מכר.

"מלאך להשאיל" מאת סיון קיש, הוצאת מרום, 336 עמודים, לרכישה לחצו כאן.
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן