היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אלגנטיות שיא במטבח: רשת 'סולתם' משדרגת את המטבח לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ומשיקה את סדרת כלי הבישול Eelegant.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת סולתם כלי בישול הופכת לנו בחגים הקרבים את המטבח לאלגנטי ביותר עם סדרת כלי הבישול החדשה אלגנט. הסדרה ניחנת בצבעוניות מונוכרומטית חלקה ואפורה ומביאה עימה שיא חדש של שיק, איכות ואלגנטיות למטבח. הסדרה זמינה לרכישה בכלים בודדים או במארז.

אני מאוד אוהבת לחדש ולהתחדש לקראת החגים בכלי בישול חדשים, לרענן את מדפי המטבח, את כלי הבישול של חברת סולתם אני מכירה שנים רבות ומשתמשת בהם להרבה תבשילים, המחבתות והסירים של חברת סולתם פשוט מצויינים, לכן מאוד שמחתי להתחדש במחבת חדשה מסדרת אלגנט, סדרה מאוד מיוחדת ואיכותית,

ממליצה להכנס לחנויות סולתם ברחבי הארץ, להתרשם מההיצע הרחב, מגוון ההנחות, גם כאשר חושבים על מתנות לחגים אפשר להביא כלי בישול מסדרת אלגנט, מתנה נהדרת איכותית ושימושית.

בישול, במיוחד בימי החג, הוא צורה של אומנות המגיעה יד ביד עם אסתטיקה וחשיבה על הפרטים הקטנים, החל מהפרודוקטים, צורת הבישול, דרך ההגשה, הצלחות והכלים בהם אנו משתמשים. בדיוק לשם כך יצרה הרשת את סדרת האלגנט החדשה המגלמת איכות וגימור בלתי מתפשרים, לצד מראה אלגנטי שכיף לבשל בו ואף להעניק כמתנה מלאת אהבה.

הסדרה כוללת מגוון סירים בקטרים הנעים בין 18 עד 28 ס"מ, סוטאז'ים בקטרים של 20 עד 32 ס"מ, מחבתות בגדלים שונים ומגוונים ומארזי כלי בישול. הכלים כולם חזקים ועמידים במיוחד, מיוצרים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי ההופך אותם לחזקים ועמידים בשימוש לשנים רבות קדימה. ציפוי Non stick food safe המשולב בהם מונע הדבקות מזון לדפנות ומאפשר ניקוי קל ומהיר גם בשטיפה ידנית. הכלים מאפשרים שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה להכנת אוכל בריא יותר. המכסה עשוי זכוכית שקופה המאפשרת לעקוב אחר התקדמות הליך הבישול ללא צורך בהרמת המכסה ומשולב בחריר לשחרור אדים. כמו כן, מאובזרים בידיות ארגונומיות נוחות לשימוש, העברה ואחיזה בטוחה. הכלים מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.

טווח מחירי הסדרה: 115 -730 שקלים.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

'סולתם' יצרנית כלים מובילה, יוצאת במבצעי רשת אטרקטיביים במיוחד, לקראת ראש השנה וחגי תשרי.  להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

כמדי שנה, ממתינים צרכנים רבים ברחבי הארץ להנחות ענק, המתקיימות רגע לפני חגי תשרי שבפתח, בכדי לרכוש לביתם או כמתנות חג מושקעות לאהובים. חברת 'סולתם' יוצאת בהנחות על מגוון מוצרים עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, לצד מחירי חג של פעם בשנה.

דוגמאות להנחות :

מארז 2 מחבתות Non Stick , 26 ס"מ + 20 ס"מ, עם ציפוי  129 ₪ במקום 389 ₪

פלנצ'ה יציקה 31 ס"מ עם עם ציפוי Non Stick ב-149 ₪  במקום 599 ₪.

מארז 5 חלקים, מחבת 24 ס"מ ,סיר 20+24 ס"מ,עם ציפוי Non stick איכותי, בגימור דמוי שיש  299 ₪ במקום 849 ₪

מארז סכו"ם מהודר, 24 חלקים, 6 סועדים  99 ₪ במקום 449 ₪

מארז  3 סכיני שף 99 ₪ במקום 439 ₪.

המבצעים ייערכו ברשת החנויות

בין התאריכים : 13.9.2022-18.10.2022

ברשת חנויות סולתם.

https://soltam.co.il/

קרדיט צילום:גל בן זאב

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן