היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סוכות של חוויה ובחינם-פסטיבל השוקולד בנוף הגליל: אטרקציה טעימה לכל המשפחה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שלושה ימים ללא הפסקה: פעילויות, דוכנים, הופעות, סדנאות ופעילויות הכי מתוקות שיש בחול המועד סוכות (11-13.10) בפסטיבל השוקולד בנוף הגליל – והכל ללא תשלום. ההורים והילדים יוכלו להציץ לקסם השוקולד וליהנות משפע חוויות סביבו

לא יודעים מה לעשות עם הילדים בחופש סוכות? פסטיבל השוקולד בנוף הגליל יעשה לכם את החיים להרבה יותר קלים – וטעימים כמובן. הפסטיבל הכי מתוק שיש ייערך בחול המועד סוכות (11-13.10) ומציע אטרקציות לכל המשפחה במשך שלושה ימים שלמים.

הפסטיבל, שחוזר לאחר היעדרות בת שנתיים עקב הקורונה, מציע לא רק פעילויות בשטח, דוכנים ומיצגים, אלא גם הופעות שונות – והכל ללא תשלום. על הדרך, איך לא, ההורים והילדים יוכלו להציץ לקסם השוקולד וליהנות משפע סדנאות, חוויות ופעילויות סביבו.

לא פחות מארבעה מופעי ענק של כוכבי הילדים הכי גדולים יתקיימו ב"נופארק" שבעיר, במהלך פסטיבל השוקולד, וללא תשלום – יובל המבולבל, דוד חיים, משפחת ספיר ומני ממטרה. ואם זה לא מספיק – לצד מופעים אלו בבמה נוספת ברחבי הפארק יתקיימו הצגות הילדים עמי ותמי ו-צ'ארלי בממלכת השוקולד. בנוסף, אומני נוף הגליל יופיעו על במת הכישרונות שתהיה פתוחה גם לקהל הרחב.

לצד אירועים אלו, ברחבי 'נופארק' תמצאו מגוון ענק של מתקני משחק ושעשועים לילדים ונוער ללא עלות. בנוסף, המשפחות יוכלו להנות ממגוון אטרקציות בתשלום סמלי וכרטיסים משולבים מיוחדים: גן חיות קסום, גן בוטני, פלנטריום בינלאומי מרשים ומשוכלל ואטרקציות נוספות שיהפכו את החג שלכם לחגיגה של ממש.

הפסטיבל יתקיים, כאמור, במתחם "נופארק", שנפתח לפני כשנה, משתרע על פני 69 דונם ונחשב לאחד הפארקים העירוניים הגדולים בישראל בו פועלים גן בוטני הגדול בצפון והפלנטריום המשוכלל בארץ.

הפסטיבל יפתח ב-11.10 ב-19:00 בערב במופע מיוחד של אחד הזמרים המובילים בישראל – אברהם טל באמפי פארק החדש שבנופארק ובו 5,000 מקומות ישיבה. בשני הימים הבאים של הפסטיבל – 12 ו-13 באוקטובר – הפארק כולו יהפוך לממלכת השוקולד של ישראל. ברחבי הממלכה יוצבו מגוון ענק של מייצגים מיוחדים משוקולד, יתקיימו לא פחות מ-15 סדנאות שוקולד טעימות ומתוקות לכל המשפחה, שולחנות פונדו, ומגוון ענק של אטרקציות.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן