היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "האישה ששבה לחיים" מאת: בת מילר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש חדש הספר "האישה ששבה לחיים" רב המכר החדש של הסופרת הבריטית בת מילר,  רומן מרגש ומחמם לב שמתאים לכל מי שיודעת שלעולם לא מאוחר מדי למצוא אושר, הספר כבש את לבבות הקוראות בעולם, עם סיפור משפחתי מרתק וסוחף על החיים, על אובדן ועל הזדמנות שניה.

הספר מקסים ובהחלט מחדד את המשמעות של מציאת אושר בחיינו, גם שהחיים אפלוליים וקודרים, תמיד יש תקווה לשינוי ולאור חדש שמאיר את חיינו, כך קרה לפרל פלאורז גיבורת הרומן "האישה ששבה לחיים", בהחלט חל מפנה חיובי בחייה ושינוי ומציאת אושר, מדובר ברומן שובה לב עם הרבה הבנה לגבי החיים.

פרל פלאורז מסתתרת זמן רב כל כך עד שהיא שכחה כיצד נראים חיים אמיתיים. היא חיה חיים מוגבלים ומבודדים מאד ביער בצרפת, אבל כך היא מגוננת על עצמה מפני הזיכרונות הכואבים והסודות שהשאירה מאחוריה.

שיחת טלפון בלתי-צפויה מערערת את עולמה השלו. אביה, שאותו לא ראתה עשרות שנים, מאז שהרחיק אותה מעליו והרס את משפחתם, גוסס באנגליה. פרל ממהרת לחזור לאנגליה כדי להספיק לראות אותו לפני מותו. כשהיא מגיעה מתברר שהוא הכין לה מתנת פרידה – יומן, הכתוב בסימני קצרנות מיוחדים שרק היא, מכל בני המשפחה, יודעת לפענח.

פרל מתחילה לקרוא ביומן ומגלה שזה ארבעים שנה אביה חושב עליה כמעט מדי יום. ככל שהיא צוללת אל בין הדפים, עולים וצפים סודות שגורמים לה לפקפק בכל מה שחשבה שהיא יודעת.

האם פרל תהיה מוכנה להתעמת עם העבר ולהתמודד עם הסוד שממנו היא נמלטת כל השנים?

בת מילר כתבה עד היום שישה רומנים ושני ספרי עיון. יש לה תואר דוקטור בפסיכולוגיה, ונוסף על עיסוקה בכתיבה, היא עבדה כמטפלת מינית, עיתונאית ומרצה לפסיכולוגיה. כיום היא מלמדת כתיבה יוצרת באוניברסיטת ברייטון, אנגליה.

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים –  367 עמודים מודפסים, 98 ש"ח

תרגום מאנגלית: רחל פן 

עיצוב עטיפה : טליה בר

תאריך הוצאה לאור: נובמבר 2022

penn.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן