היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מרץ ב15, 2022

חגיגות פורים בצפון  תוספת צפונית, צבעונית ומלאת אקשן לרגל חג פורים. נצלו את חופשת סוף השבוע לצאת מהבית לצפון הירוק ולהנות  מפעילות פנטזיה בממלכת השלג, הפניניג בקניון , בנקרות ובגן השלושה… הפתעות רבות מחכות לכם בפורים הקרוב!!

חגיגות פורים בצפון תוספת צפונית, צבעונית ומלאת אקשן לרגל חג פורים. נצלו את חופשת סוף השבוע לצאת מהבית לצפון הירוק ולהנות מפעילות פנטזיה בממלכת השלג, הפניניג בקניון , בנקרות ובגן השלושה... הפתעות רבות מחכות לכם בפורים הקרוב!!

פנטזיה בממלכת השלג אתר החרמון קרדיט צילום: ליאור אבולעפיה קינדרלנד מה? את שבוע פורים פותחים בהפנינג חגיגי ולבן לציון 50 שנות פעילות באתר החרמון, המבקרים...
הכל על הקשר בין סושי לאבוקדו  אבוקדו הוא בריא וטעים מאוד בסושי אך האם ידעתם כי הוא אינו נמצא במקור בסושי יפני אמיתי? כיצד תרמו השומנים הבריאים שבו להפוך אותו לאחד המאכלים הנפוצים בעולם?  על כך במאמר שלפניכם "חקלאי גרנות"

הכל על הקשר בין סושי לאבוקדו אבוקדו הוא בריא וטעים מאוד בסושי אך האם ידעתם כי הוא אינו נמצא במקור בסושי יפני אמיתי? כיצד תרמו השומנים הבריאים שבו להפוך אותו לאחד המאכלים הנפוצים בעולם? על כך במאמר שלפניכם "חקלאי גרנות"

אבוקדו הפך זמין בסופרמרקטים יפניים מאז סוף שנות ה-70 והוא מגיע אליה בעיקר ממקסיקו. היפנים מכנים את האבוקדו "חמאת היער" בשל המרקם החמאתי, הטעם העשיר...
פורים לכל המשפחה בגן הבוטני בירושלים  צמחים מתחפשים

פורים לכל המשפחה בגן הבוטני בירושלים צמחים מתחפשים

חמישי עד ראשון 17-19.3.2022 בשעות 9:00-14:00 סיור בעקבות צמחים מתחפשים * סדנת הכנת תחפושות בהשראת צמחים * תחרות תחפושות נושאת פרסים * סיור ברכבת הפרחים...
במבה אדומה או קרמוגית? למה לא גם וגם! אסם-נסטלה משיקה קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה

במבה אדומה או קרמוגית? למה לא גם וגם! אסם-נסטלה משיקה קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה

לאחר ההצלחה המסחררת של קרמוגית במילוי קרם בייגלה מלוח, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת קרמוגית למקומות מפתיעים ומשיקה את קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה! קרדיט צילום:...
Translate »
דילוג לתוכן