היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הטישו הרך בעולם בקופסה בעיצוב פרימיום קלינקס משיק את Ultra Soft, טישו רך במיוחד המסייע להגנה על עור הפנים בשימוש יום-יומי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

החורף הישראלי שמגיע אלינו בסערה, אמנם אינו דומה לחורף האירופאי הקלאסי, אך עדיין מזג האוויר הקר והיובש המתלווה אליו, משפיעים על גופנו ועורנו. תחליבי ההגנה שנצמדו אלינו לאורך כל הקיץ, מפנים את מקומם למוצר החובה שכל אחד מאיתנו יפגוש בצורה זו או אחרת בעונה הקרה – הטישו, בהחלט מוצר חובה בכל בית ובכל מקום אפשרי, בתוך התיק, על השולחן המשרדי ובכל חדר בבית, הטישו הוא האביזר הכי חשוב שילווה את כולנו בחודשים הקרובים.

קלינקס, מותג הטישו הבינלאומי מבית קימברלי קלארק, משיק טישו רך במיוחד המתאים לשימוש יומיומי והמסייע לשמירה על עור הפנים. Kleenex Ultra Soft  בעל 3 שכבות רכות ונעימות מגיע בעיצוב פרימיום יוקרתי, ובעל מגע משי רך ונעים.

קרדיט צילום: יח"צ קלינקס

כמותג הטישו המוביל בישראל, קלינקס מאפשר לכם לקחת רגע לטפל בעצמכם, בתוך שגרת היום-יום העמוסה ובכל סיטואציה. עם Kleenex Ultra Soft תהנו מתחושת ביטחון שאתם מעניקים לכם ולבני משפחתכם את המוצרים הטובים והבטוחים ביותר, ללא תוספים העלולים לגרום לגירויים או אדמומיות לחורף בטוח, נעים ובריא.

אני מאוד אוהבת את הטישו של קלינקס שנמצא אצלי בכל פינות הבית, בחורף מרבים אצללנט להצטנן ואני חייבת טישו איכותי ורך כדי שיהיה נעים לעבוראת תקופת הצינון והמחלות בנעימים, השבוע אני לא במיטבי ובגלל שאני מנוזלת אני זקוקה לטישו של קלינקס יותר מתמיד, מאוד התרשמתי מהטישו החדש Kleenex Ultra Soft , רך מאוד ובהחלט הרבה יותר נעים לצינון ממושך, מאוד התלהבתי מהעיצוב המהודר והמיוחד של הקופסה, בהחלט השקה נהדרת וחדשנית של קלינקס, של טישו מיוחד שמצטרף למגוון הטישו הנהדרים שלהם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם החל מחודש דצמבר 2021 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן