היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מותג מזון הכלבים האהוב אקאנה משיק סדרת חטיפים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת ביופט מרחיבה את מגוון המוצרים של מותג הפרמיום "אקאנה" בישראל ומשיקה סדרת חטיפי פרמיום לכלבים, עשירים בחלבון איכותי מן החי.

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה סדרת חטיפי פרמיום של המותג הנחשב והאהוב "אקאנה". סדרת החטיפים מגיעה בארבעה טעמים שונים (הודו, עוף, חזיר ובקר) החביבים על כלבים וכל חטיף עשוי מחמישה מרכיבים בלבד.

קרדיט צילום: חברת ביופט

כיאה למותג, החטיפים מלאי טעם ובריאות לכלבים, מהווים פינוק מושלם ותורמים לתזונה, בעלי ערך חלבוני גבוה במיוחד ומכילים 85% מהחלבון מן החי, אינם מכילים דגנים, צבעים או תוספי טעם מלאכותיים. הם מתאימים לאלרגניים מאחר וכל אחד מהטעמים מכיל חלבון מחיה אחת בלבד.

אלפונסו המתוק שלנו טעם את החטיף פרימיום החדש של אקאנה ומאוד אהב את הטעם ואת המרקם, יש לציין שהוא מאוד בררן בטעמו, וממש כיף לדעת שהחטיף היה לו טעים, מעבר לכך שהוא גם סובל מאלרגיות שונות והחטיף טוב גם לאלרגניים, בהחלט חטיף איכותי, ונהדר לכלבים המהממים שכיף לדאוג להם, כי אין כמו כלב נאמן וחברו הטוב של האדם.

החטיפים במשקל 100 גרם. מחיר מומלץ לצרכן:25 ₪.

להשיג בחנויות המחמד המובילות.

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן