היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת קריאייטיב פי Creative Pea מציעה את סדרת BEEFFREE, CHIKENFREE ,FISHFREE – תערובת על בסיס חלבון אפונה להכנת תחליפי בשר. הדרך הבריאה, המהירה והטעימה לארוחה מזינה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת  Creative Pea מציעה סדרת מוצרים בפיתוח חדשני המאפשרת הכנת תחליפי בשר טבעוניים על בסיס חלבון אפונה איכותי הידוע ביתרונותיו הבריאותיים הרבים.

המוצר הייחודי מגיע כתערובת שאינה דורשת קירור או הקפאה, ומהווה חומר גלם זמין ובריא להכנת מגוון מנות המתאימות לשילוב בכל ארוחה, לאחר שהתנסתי והכנתי קציצות מתערובת תחליף הבשר ממש התפעלתי מהמרקם ומהתוצאה הסופית, עם הפיתוח החדשני הזה יש בהחלט תוצאה מרשימה וטעימה, ובשורה נהדרת לקהל הצרכנים הטבעוני והצמחוני, בנוסף יש במוצרים תוספת של 16 גרם חלבון.

סדרת המוצרים כוללת שלוש תערובות שונות המיועדות להכנת מנות בטעם בשר, עוף ודגים, אני הכנתי קציצות עם רוטב עגבניות על ספגטי, ויצא מושלם, וההכנה של התערובת קלה מאוד, מוסיפים 300 מ"ל מין קרים, מערבבים מוסיפים 75 מ"ל שמן, מערבבים היטב, הוספתי לתערובת, בצל קצוץ, 3 כפות שיבולת שועל, פטרוזיליה קצוצה, מלח פלפל, לאחר מכן מכינים קציצות ואופים בתנור 20 דקות בחום 180 מעלות,

בינתיים הכנתי את רוטב העגבניות, מטגנים 6 שיני שום קצוצות עם 3 כפות שמן זית, מוסיפים קופסת רסק עגבניות, וקופסת עגבניות מרוסקות, מלח , פלפל, מעט סילאן וצילי גרוס לפי הטעם, וכוס מי הבישול של הפסטה,מבשלים 20 דקות, מוסיפים את הקציצות ומבשלים 20 דקות נוספות, מגישים על ספגטי ארוך ונהנים, אפשר לקשט עם עלי בזיליקום, בתאבון.


מוצרי הסדרה מבוססים על חלבון אפונה איכותי שאינו מהונדס גנטית, והם אינם מכילים דגנים וסויה, הורמונים ומונוסודיום גלוטמט ומאפשרים הכנה מהירה ונוחה של מגוון מנות.

לאפונה יתרונות בריאותיים רבים. היא מסייעת בשמירה על בריאות העצם, מסייעת בחילוף חומרים, מהווה מקור טוב לברזל ולחומצה פולית, מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית ומכילה ויטמין C.

להכנת התבשילים נדרשת הוספה של מים ושמן בלבד, ליצירת מסה מוכנה לבישול, המאפשרת להכין כמעט כל מנה- קציצות, מוקפץ, המבורגר, נקניקיות, נאגטס, קבבים ועוד.  התערובת מכילה תבלינים , אך ניתן להוסיף לפי טעם אישי.

בזכות יתרונותיו הרבים של חלבון האפונה, ממנו מורכבים המוצרים, BEEFFREE, CHIKENFREE, FISHFREEהם מתאימים מאוד לספורטאים המבקשים לשמור על אורח חיים בריא וכן לצמחונים וטבעונים.

שקית המוצר מספיקה להכנה של מספר מנות ויכולה להתאים גם לשומרי כשרות בשל היותו פרווה. מאחר והתערובת אינה מצריכה קירור או הקפאה, היא מתאימה מאוד לנסיעות וטיולים, גם בחו"ל.

ניתן להשיג בחנויות הטבע ניצת הדובדבן, טבע מרקט ואניס, ברשתות המזון שופרסל דיל וטיב טעם ובאתר החברה: https://creatpea.com/

Creative Pea הוקמה לפני כארבע שנים, באופקים, מתוך רצון לקחת חלק במאמץ לשמירה על הסביבה ויצירת עולם בריא, נקי ומוסרי יותר על ידי יצור תחליפי בשר שיהוו חלופה בריאה וקלה עבור הצרכן. ל Creative Pea סדרות מוצרים המבוססים חלבון אפונה ומגיעים בצורת תערובת יבשה או כמוצר מוכן קפוא של קציצה בטעמי בשר, עוף או דגים. החברה משווקת מוצרים לצרכן הסופי ולצרכן המוסדי.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן