היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מעבדות היקארי חברת הקוסמטיקה הישראלית רשמה פטנט בזכות מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD, שנמצא כמאריך חיים של תא העור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שבוע שעבר ביקרתי במקום מקסים בבני עטרות שופע ירוק ויופי ניבט מכל עבר, במעבדות היקארי חברת קוסמטיקה ישראלית, מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית שקדו על פיתוחים שהניבו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות.

קרדיט צילום: עמית גירון

כשנכנסתי לאולם התצוגה התפעלתי ממה שראיתי, טוב טעם בכל פינה, והרבה אהבה לפיתוח מוצרים מצויינים בתחום הקוסמטיקה המקצועית, ההמצאות של חברת היקארי מהוות פריצת דרך של ממש, ומביאות את עולם הקוסמטיקה לדור הבא של אנטי-אייג‘ינג. לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה, בזכות פעילות זו החברה מהווה חלוצה בקנה מידה עולמי.

קרדיט צילום: עמית גירון

במהלך 15 שנות קיומה מספקת החברה ללקוחותיה את התכשירים היעילים, והמתקדמים ביותר בעולם הקוסמטיקה. החברה מוכרת בשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות) כחברה המובילה בתחום של טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, כאשר הייתה הראשונה לפתח את הטיפולים האלה בארץ; טיפולים אשר מתוכננים להגיע לשכבות העמוקות של העור ולטפל ביסודיות במגוון אינדיקציות של הזדקנות העור.

כיום החברה מוכרת גם בזכות הפיתוח המדעי שהובילו מדעני החברה ביחד עם שלושה מדענים בכירים מהפקולטה לכימיה אורגנית באוניברסיטה העברית. המדענים התבססו על מולקולות בוסטר של NAD שיש להן תכונות בריאותיות וכן יכולות מוכחות של הארכת חיים במינים שונים של בעלי חיים. מולקולות אלו היו מוכרות מתחום של תוספי תזונה, והמדענים הצליחו להסב אותן לתחום הקוסמטיקה ועקב כך לשפר את תפקודי העור ולהצעיר אותו.

סיפור החדשנות של היקארי:

"אחת הבעיות הידועות בתחום מאז ומתמיד היתה איך להחדיר דרך העור. אסף ואני הסתובבנו המון בעולם כדי לחפש בשורה חדשה, בעיקר כנסים בינלאומיים רפואיים של עור. באחד הכנסים ראינו הצגה של הNAD והבנו שזה הולך להיות הדבר הבא ועדיין לא הגיע לישראל". מספרת אור פוקס מבעלי החברה. "אנחנו מאמינים במדע שנותן גושפנקא בעולם למה עובד ולא עובד. ביחד מצאנו ופיתחנו גישה חדשה לאנטי אייג'ינג, ריסטרט לכל התאים מבפנים, עם חומר יותר פעיל בצורת קיפסול, שעושה עבודה מבפנים דרך זקיק השערה – החומר נכנס פנימה. כיום ישנם 180 מחקרים בעולם בשפות שונות על ה-NAD ועל השפעתו ואנחנו ביחד עם זוכי פרס נובל הצלחנו לייצר את זה בישראל".

בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון. הפרסים ניתנו בקטגוריות המוצר המקצועי הטוב ביותר בו זכו המזו-קוקטיילים ואקטיב קולגן של היקארי (במדליית כסף), בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר בו זכה פונטיין סרום (במדליית ארד), ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר בו זכה איי-טק סט (במדליית ארד). בנוסף לזכייה חסרת התקדים של ארבעת המוצרים בלונדון, זכתה החברה בשני פרסים יוקרתיים באוקראינה בסוף שנת 2021, שם הוענקו לחברה שני פרסים על ידי איחוד היופי והקוסמטיקה; פרס אחד בקטגוריית החברה החדשנית ביותר, ופרס שני בקטגוריית המותג הטוב ביותר.

מאוד התפעלתי מהתחכום של המוצרים, עם הבנה שצריך להביא ללקוחות מוצרים ביתיים ברמה גבוהה, גם מבחינת איכות המוצר, יופיו של המוצר, וגם שילוב של פטנט מיוחד של מכשיר לעיסוי הפנים שמובנה בתוך המוצר עצמו, לדוגמא, מסיכה לפנים במגוון ריחות ומרקמים, כמו שושנים, שוקולד גינג'ר ועוד,

בתוספת מכשיר עיסוי להחדרת המסכה, כך שמשיגים שתי פעולות גם עיסוי נהדר לפנים, וגם פעולת המסיכה הרבה יותר אפקטיבית, מאוד אהבתי את הרעיון הזה ואני מבינה בהחלט למה חברת היקארי זכתה בפרסים בינלאומיים, בהחלט מגיע לחברה שאפו ענק.

החברה מייצאת למדינות רבות באירופה כמו בריטניה, איטליה, ספרד, רוסיה, אוקראינה, אסטוניה, לטביה, ליטא, טג'יקיסטן, הרשות הפלסטינאית, וכן למדינות רחוקות כמו סין, וייטנאם ופורטו ריקו. הייצור של מוצרי החברה מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה על איכות ואחריות לסביבה במפעל החברה החדשני בבאר שבע. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, וכל המוצרים הינם ממקור צמחי. לחברה יש מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול. מרכז המבקרים זכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

קרדיט צילום: עמית גירון

מעבדות היקארי נמצאת בבעלותם של אור פוקס וד"ר אסף זעירא, מייסדי החברה, השם היקארי נבחר ומשמעותו אור ביפנית, בחירה ממש מדהימה בעיניי וגם צירוף מקרים כי שמה של הבעלים ,אור פוקס ,מומחית בתחום קוסמטיקה, עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנה בקוסמטיקה מקצועית ובניהול מכירות של חברות בינלאומיות גדולות. היצירתיות היוצאת דופן שלה מובילה את החברה לכיוונים חדשניים ופורצי דרך. אסף בעל ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח בענף ההייטק, והוא ממציא של פטנטים רבים בתחומים מגוונים. אסף בוגר הטכניון (תואר ראשון) ומכון וייצמן למדע (תואר שלישי במסלול ישיר).

מעבדות היקארי ,ראשונים 34, בני עטרות, טלפון 077-3445274

מייל: info@hikari.co.il, אתר הבית hikari.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן