היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "מחברת הציור מוונציה" מאת ריס בואן…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירת קריאה את הספר " מחברת הציור מוונציה" מאת ריס בואן, סיפור על אהבה וסודות המתנגשים בזמן מלחמת העולם השנייה ברומן חדש וסוחף, אהבתי את הכתיבה הקולחת, רומן היסטורי אהוב עליי במיוחד, כי מאוד מסקרן להכנס לתקופה קודמת למלחמת העולם השנייה, ולהפליג אל עולם הדמיון, שבו גם ונציה משתלבת בסיפור, עם הסמטאות, הארמונות והנופים הקסומים, בהחלט רומנטיקה במיטבה, העלילה מתרחשת בין הווה לעבר, והסופרת הצליחה להעביר גם חוויה בקריאת הספר, אהבתי ואני ממליצה.

קרוליין גרנט, שמתקשה להשלים עם תום נישואיה, זוכה בירושה מפתיעה. דודה־רבתא האהובה משאירה לה מחברת ציור, שלושה מפתחות ולחישה על ערש דווי… ונציה. קרוליין יוצאת למסע שמטרתו לפזר את אפרה של דודה ג'ולייט "לטי" בראונינג, בעיר שאהבה ולפתור תעלומות שנדחקו הצדה לפני יותר משישים שנה.

השנה היא 1938 כשג'ולייט בראונינג, מורה לאמנות, מגיעה לוונציה הרומנטית. עבור תלמידיה, זהו עושר היסטורי, אמנותי ואסתטי. מבחינתה של ג'ולייט מדובר בזיכרונות צרובים בלב ובהזדמנות לחדש את הקשר עם לאונרדו דה רוסי, הגבר שהיא אוהבת ושעתידו הוכרע על ידי משפחתו האצילית. אך למרות המכשולים, דבר לא יכול להפריד ביניהם. עד שפורצת המלחמה, והם נאלצים להילחם, לשרוד ולשמור על סוד שיחבר אותם זה לזה לנצח. מפתח אחר מפתח, חייה של לטי – חיים של אהבה בלתי אפשרית, אובדן ואומץ – נפרשים בפניה של קרוליין. ועכשיו, כשהמסע שלה לגילוי עצמי מתחיל, יש לה הזדמנות גם לתקן את שיבושי העבר.

"הרפתקה רומנטית בוונציה משולבת בתככים, במסתורין ובקסם. ספר חובה למעריציה של בואן ולחובבי רומנים היסטוריים באשר הם." – Library Journal (starred review)

"הכתיבה שופעת החיים של בואן כובשת את הקוראסיפור עדין ונוגע ללב." – Historical Novel Society

ריס בּוֹאֶן היא  סופרת ילידת אנגליה, המחלקת את זמנה בין קליפורניה לאריזונה. בואן כתבה למעלה מארבעים רבי מכר, ספרי מסתורין ורומנים היסטוריים שזכו בפרסי ספרות יוקרתיים, תורגמו לעשרות שפות שונות והקנו לה מעריצים בכל רחבי העולם.

הספר: מחברת הציור מוונציה

מאת: ריס בואן

תרגום מאנגלית: אינגה מיכאלי

422 עמודים, 98 ש"ח

תאריך הוצאה לאור: יולי 2023

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן