היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "השקרים שאני מספרת" מאת ג'ולי קלארק….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש בחנויות הספרים, פן הוצאה לאור וידיעות ספרים מציגים את רבמכר של "הניו יורק טיימס" השקרים שאני מספרת מאת ג'ולי קלארק, מחברת רבהמכר העולמי "הטיסה האחרונה" שכבש את ראש רשימות רבי המכר בישראל, במותחן חדש על שתי נשים שמחפשות נקמה או שמא צדק?

הספר "השקרים שאני מספרת", ספר מתח פסיכולוגי אשר סוחף את הקורא, אני מאוד אוהבת לקרוא ספרים מותחים, ומאוד אהבתי את הכתיבה של הסופרת ג'ולי קלארק, יוצרת עלילה מותחת עם הרבה היבטים פסיכולוגיים בדמויות, עם הרבה תפניות עם רצון שלי, לקרוא עד השורה האחרונה כדי להבין לאן הסיפור מתפתח, אפשר ללמוד רבות, על נקמה מה מניע אותה?, על צדק ועל שאיפות, ובעיקר על שקרים, בהחלט ספר נהדר ומומלץ לקריאה.

שתי נשים. זהויות בדויות רבות, השקרים שאני מספרת הוא מותחן גדוש תפניות, הצולל עמוק אל תוך נפשן ורצונותיהן של שתי נשים ומתלווה למסען הבלתי מתפשר לתקן את העבר ולכתוב מחדש עתיד טוב יותר.

מג וויליאמס, מגי ליטלטון או מלודי ווילד – אותה אישה בשמות שונים, תלוי בעיר, תלוי בעבודה – היא נוכלת שהופכת את עצמה למי שצריכים שתהיה , סטודנטית בקולג', מאמנת אישית לחיים, מתווכת נדל"ן. שום דבר בה אינו אמיתי. היא אומרת לך בדיוק את מה שאתה רוצה וצריך לשמוע, אבל כשהיא תעזוב, תישאר ככל הנראה בלי כלום.

קאט רוברטס מחכה כבר עשור לשובה של האישה שהפכה את חייה על פיהם. כעת, משזו חזרה, קאט נחושה להיות מי שתחשוף אותה. אך ככל ששתי הנשים מתקרבות, הנחות היסוד הקודמות של קאט מתחילות להתפורר והיא מוצאת את עצמה תוהה מהי מטרתה האמיתית של מג.

ג'ולי קלארק היא מחברת ספרי מתח, רבי מכר עולמיים. הטיסה האחרונה שראה אור בעברית לפני כשנה, תורגם ליותר מעשרים שפות והיה לרב מכר בארץ ובעולם. קלארק מתגוררת בלוס אנג'לס עם משפחתה.

"פנו את הלו"ז כי את הספר הזה בלתי אפשרי לעזוב כבר מהעמוד הראשון."

– Associated Press

"סוחףהדמויות ייכנסו לכם אל מתחת לעור." – The New York Times

"לא תצליחו להניח את הספר הזה." – People.com

"מסעיר." – Entertainment Weekly

הספר: השקרים שאני מספרת

מאת: ג'ולי קלארק

318 עמודים, 98 ש"ח

תרגום מאנגלית: רחל פן 

פן הוצאה לאור, ידיעות ספרים

הוצאה לאור: יולי 2023

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן