היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חוגגים ראש השנה עם מתכוני שף של "אחוה" "אחוה" והשף עומר מילר מגישים מתכון חגיגי ומיוחד לראש השנה:סינייה בקר עם סלסה ירוקה וטחינה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, מגישה לרגל ראש השנה, בשיתוף עם השף עומר מילר, מתכון חגיגי ו"טעים אש" לסינייה בקר עם בשר טחון, תפוחי אדמה, עגבניות וטחינה, המוגשים לצד סלסת ירוקים מהירת הכנה. המתכון קל להכנה, יכול לשמש כמנה העיקרית בארוחת החג וכתוספת, להנאת כל המשפחה.

קרדיט צילום: שניר סופגי גואטה

שנה טובה וחג טובה!

מצרכים (לכ-6 מנות):

1 ק"ג בשר בקר טחון

10 תפוחי אדמה בייבי

5 בצלי פנינה

2 כפות שמן זית

3 עגבניות

1 כפית פלפל שחור

1 כפית מלח

לסלסה:

2 כוסות כוסברה

1 שום פנינה

1 פלפל חריף

2 כפות שמן זית

1 לימון סחוט למיץ

1/2 כפית מלח

1/2 כפית פלפל

לציפוי:

1/4 כוס טחינה גולמית

3 כפות מים

אופן ההכנה:

  1. במים רותחים מבשלים את תפוחי האדמה. לאחר הבישול חותכים את תפוחי האדמה לחצי.
  2. מחממים מחבת פאייה גדולה. חותכים את הבצלים לפרוסות, שמים מעט שמן על המחבת החמה ומוסיפים את הבצלים ותפוחי האדמה המבושלים וצולים על אש גבוהה עד לקבלת צריבה יפה (אפשר להניח על גריל).
  3. מוסיפים למחבת את הבשר הטחון. פורסים עגבניות ומוסיפים אותן מלמעלה, הן יגירו את נוזליהן על הבשר ותפוחי האדמה. מתבלים בפלפל ומלח.
  4. מכינים את הסלסה: במעבד מזון שמים כוסברה, שום פנינה, פלפל חריף וטוחנים. מוסיפים מלח, פלפל, מיץ לימון ומעט שמן זית וטוחנים.
  5. מכינים את הטחינה בעזרת מעט מים ומטרפה ידנית. מוספים את הטחינה למחבת הסיניה מעל שכבת הבשר והעגבניות ומזלפים מעט שמן זית.
  6. מכניסים את המחבת לטאבון או לתנור למשך כ – 20 דקות.
  7. מגישים את הסינייה לצד הסלסה ונהנים.
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן