היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – רב-מכר עולמי מלקטות החוטים מאת שוֹנָה ג' אדוארדס ואליסון ריצ'מן ספר בלתי נשכח על עוצמה נשית, על אהבה ועל תקווה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר המופלא והמעניין "מלקטות החוטים" , את הספר כתבו שתי סופרות מוכשרות, הסופרת אליסון ריצ'מן מחברת רבי המכר ובהם "שעות הקטיפה" ו"גן המכתבים", וסופרת הביכורים שונה ג'יי אדוארדס, הן חברו ביחד,כדי ללקט ולרקום  את סיפורן מעורר ההשראה של שתי נשים ייחודיות שכמו החוטים שהן טוות, כך גם חייהן נשזרים ומסתבכים, נפרמים ונקשרים לעד, והתוצאה ספר מיוחד, מהספרים שלא מניחים עד שמסיימים לקרוא, ספר על תקופה מרתקת, וחיים מאתגרים, תקופת העבדות ומלחמת האזרחים בארצות הברית, שבה קנו אנשים לעבדות, וביטלו את חירותם, ספר שנשאר בזכרון גם אחרי שמסיימים אותו.

בבית קריאולי קטן בניו אורלינס של שנת 1863, צעירה שחורה ורבת־תושייה בשם סטלה תופרת מפות מורכבות על גבי בדים משומשים כדי לסייע לעבדים להימלט ולהצטרף לכוחות צבא האיחוד. סטלה כבולה לגבר שיהרוג אותה אם יֵדע על פעולותיה החשאיות, ועל כן עליה להסתיר לא רק את יצירותיה, אלא גם את אהבתה לוויליאם, חייל שחור ומוזיקאי מחונן.

באותה עת בעיר ניו יורק, לילי היהודייה תופרת שמיכת טלאים עבור בעלה המוצב בלואיזיאנה עם צבא האיחוד. בין פגישות של המצדדים בביטול העבדות, לילי מגלגלת תחבושות ותופרת שמיכות טלאים גם עבור חיילים אחרים, בתקווה שישובו הביתה בבטחה. אך כאשר החודשים חולפים והיא לא שומעת מילה מבעלה, לילי מחליטה לצאת למסע הרה סכנות דרומה כדי למצוא אותו.

שתי הנשים האלה, שבזמן מלחמת האזרחים האכזרית מסכנות הכול למען האהבה והחירות, ייתקלו זו בזו בניו אורלינס, ושם יתברר להן שאפילו לחוטים העדינים ביותר יש סיכוי להציל אותנו. מלקטות החוטים, המבוסס חלקית על סיפוריהן המשפחתיים של המחברות, יישאר בלב של הקוראים זמן רב לאחר תום הקריאה.

אליסון ריצ'מן היא מחברת רומנים היסטוריים שהיו לרבי־מכר עולמיים, תורגמו ל-25 שפות וזכו להצלחה מסחררת גם בארץ. שונה ג'יי אדוארדס היא עורכת דין המתמחה בהגנה על זכויות מיעוטים.

הספר: מלקטות החוטים

מאת: אליסון ריצ'מן, שונה ג' אדוארדס

תרגום מאנגלית: ניצה פלד

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים

358 עמודים, 98 ש"ח

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן