היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בשבילי מוצר ישראלי יעקב מלאך, יו"ר חברת "אחוה":"העדיפו מוצרי מזון ישראלים על פני מותגים מיובאים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".

בימים המורכבים בהם עם ישראל נמצא, חשוב יותר מתמיד לרכוש מוצרים כחול לבן, וחברת אחוה מעלה את המודעות למוצרי כחול לבן, וגם נרתמת רבות למען החיילים שנמצאים בקרב, ושומרים עלינו, אני באופן אישי מעדיפה מוצרים כחול לבן במשך כל השנה,

ואת המוצרים של חברת אחוה אני מאוד אוהבת, מוצרים נהדרים מבחינת הטעם וגם מבחינת המחיר, טחינה של חברת אחוה נמצאת קבוע במזווה וגם חטיפי חלוה הטעימים כל כך,

עם הטחינה ניתן להשתמש במגוון דרכים, להכין אותה עם מים, לימון, שום כתוש, מלח, ולהוסיף לחצילים, להוסיף למנת סביח, במיוחד אני אוהבת להכין בכל יום שישי לבני המשפחה, שניצל, חצילים, בתוך חלה קטנה או לחמניה, ולהוסיף מטבוחה ומעל טחינה שהוכנה בבית, יוצא ממש טעים,

חברת "אחוה", בבעלות משפחת מלאך, נחשבת למובילת שוק הטחינה והחלוה בישראל. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 265 עובדים, מייצרים מידי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. לדברי יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש". לדבריו, דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים.

קרדיט צילום: יעל האן

חברת אחוה מדווחת בימם אלו , כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן