היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – "סבתא וטליה בחג החנוכה" מאת מאירה גני….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים "סבתא וטליה בחג החנכה, מאת מאירה גני,עם האיורים הצבעוניים של אלינור הורוביץ, מלמד איך החגים מייחדים אותנו כעם יהודי, עם מסורת ושורשים, ומאוד חשוב להעביר את זה גם לדור הצעיר, את חג החנוכה ילדים אוהבים במיוחד, הדלקת חנוכיה, דמי חנוכה, וכמובן את הסביבונים ואת אכילת הסופגניות עם ריבה אדומה ואבקת סוכר מעל, דרך הספר הילדים למדים על מנהגי החג, וגם על זמן איכות ושיתוף פעולה עם סבתא, זמן של כיף עם הרבה זכרונות לעתיד.

סָבְתָא בִּקְּשָׁה שֶׁאֶבְזֹק מֵעַל כָּל סֻפְגָּנִיָּה

אַבְקַת סֻכָּר לְבָנָה.

בְּעֶזְרַת מַזְרֵק גָּדוֹל שָׁקוּף

הִיא מִלְּאָה כָּל סֻפְגָּנִיָּה

בִּמְעַט רִבַּת תּוּת אֲדֻמָּה

וְהִנִּיחָה בַּצַּד עַד הָעֶרֶב.

לאורך השנה מאופיין כל חג בסמלים, במנהגים ובמאכלים משלו, אך הקשר בתוך המשפחה שנמשך ונבנה לאורך הימים והשנים מטפח מנהגים ייחודיים שיוצרת לה כל משפחה ומשפחה.

מאירה גני היא מורה למוזיקה וזמרת. ילידת הרצלייה ומתגוררת בעיר. עבדה שנים רבות בתחומי החינוך והקהילה תוך שילוב של אהבתה למוזיקה, לכתיבה ולתרבות הישראלית.גני, היא רעיה, אם וסבתא אוהבת וגאה.

מאיירת הספר אלינור הורוביץ היא ילידת בוסטון, ארצות הברית. במהלך לימודיה באוניברסיטה עלתה לישראל, בד בבד לעבודתה כעורכת דין עסקה תמיד באומנות, וציוריה מנציחים רגעים אנושיים בעין הומוריסטית, בחמלה ובאהבה לדמויות בסביבתם הטבעית.

הספר: סבתא וטליה בחג החנוכה

הסופרת: מאירה גני.
עריכה לשונית וניקוד:
יאיר בן-חור.
איורים:
אלינור הורוביץ.
ז'אנר:
ילדים.
כריכה:
קשה.
הוצאה לאור:
גלילי הוצאה לאור.
שנת הוצאה לאור:
2023.
מספר עמודים: 24, מחיר: 68 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן