היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – "הפרפר והפר" מאת ארנולד איחייב…..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים "הפרפר והפר" מאת ארנולד איחייב, מלווה באיורים המקסימים והמיוחדים של  דיאנה שמעון, דרך הספר הילדים נחשפים לטבע וליופיו, ונהנים מרגעים של קסומים עם הפר והפרפר דרך המסע שלהם, וגם לומדים על סבלנות, דרך ארץ, כיבוד האחר, ואיך להתבונן על עולם קסום ויפה, בזכות השיח של החיות.

יוֹם אֶחָד נָעִים וְחַם

רָעָה בָּאָחוּ פָּר,

לְפֶתַע עַל אַפּוֹ הָרָם

הִתְיַשֵּב לוֹ פַּרְפַּר.

הַפָּר לְרֶגַע הִתְבַּלְבֵּל,

הִבִּיט עַל הֶחָצוּף מְעַט,

"וּמִי כְּבוֹדוֹ"? הַפָּר שוֹאֵל

"אֱמוֹר לִי אֶת שִמְךָ מִיָּד"!

מה קורה במפגש מפתיע בטבע בין שני בעלי חיים, שלכאורה אין כל קשר ביניהם? איך מפגש זה קשור למחזור החיים בטבע? ומה מגלים הפרפר והפר, כל אחד מהם, על השני?

"הַפַּרְפַּר והְַפָּר" מעביר באמצעות דיאלוג מעניין וקולח סיפור חיים מרתק על פָּר גְּבַרְתָּן, מֶלֶךְ מְעוּטָר, שֶרָמַס שְדוֹת מִרְעֶה רַבִּים, עָבַר רְפָתוֹת וְהָיָה הַשַּר שֶל הַפָּרִים וּמַלְכָּן שֶל הַפָּרוֹת, ועל פַּרְפַּר, זְנַב סְנוּנִית, נָאֶה וּמְיוּחָד, שֶעָבַר שִינּוּי יוֹתֵר מִפַּעַם אַחַת.

מחבר הספר הוא אומן של מלים, מגלף, משייף, מקציע ומעבד אותן לכלל יצירה מקורית.

הספר מכיל תובנות חשובות: חשוב להשתמש במוח והרבה פחות בכוח, להתנהג בנימוס כאשר משוחחים עם אחרים ולנצל כל דקה בחיים כדי להכיר את העולם הנפלא שסביבנו.

בספר משולבים איורים אומנותיים ומקוריים פרי ידה של דיאנה שמעון. ארנולד איחייב הוציא לאור את ספר הילדים "סוֹד הַמַּפְתֵּחַ וַהֲכִי גָּדוֹל זֶה לִהְיוֹת קָטָן" ("גלילי הוצאה לאור") ושלושה ספרים בשפה הרוסית.

הספר: הפרפר והפר

הסופר: ארנולד איחייב.

איורים: דיאנה שמעון

24 עמודים, 65 ש"ח

ז'אנר: ילדים.

כריכה: קשה.

הוצאה לאור: גלילי.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן