היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש בבתי הקולנוע הסרט "סעי בובה" בימוי ותסריט אית'ן כהן…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הוזמנתי לסינמטק בתל אביב, להקרנה של הסרט  החדש "סעי בובה",הסרט מוקרן החל מהיום בבתי הקולנוע, מסע של שתי חברות לטלהאסי,

מתחיל שגרתי לגמרי, ובדרך הן נקלעות להסתבכות עם פושעים, וגם מתחזק הקשר שלהן, הסרט בז'אנר של קולנוע גאה, בשילוב קומדיית פשע, עם הרבה הומור וגם מתח, השילוב מאוד מעניין, מיוחד,ומופרע, אהבתי את השנינות של הסרט, ואת היחסים בין אנשים שונים לגמרי, ולראות את החיבורים שנוצרים, בהחלט מעניין.

קומדיה חדשה ומופרעת של אית'ן כהן (פרגו) עם מרגרט קואלי (עוזרת בית, היו זמנים בהוליווד), ג'רלדין ויסוואנתן (מאבדים את זה) ומאט דיימון.

ג'יימי ומריאן יוצאות במכונית שכורה בחיפוש אחר התחלה חדשה בטלהאסי.

אבל העניינים משתבשים במהרה כשמסתבר שבמכונית הוטמן בסתר מטען יקר ערך. כשחבורת פושעים מסוכנת דולקת אחריהן, שתי החברות יאלצו לקבל החלטות גורליות.

קרדיט צילומים: טוליפ אנטרטיינמנט

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=ADO0hJrGLkk

הסרט: סעי בובה

Drive Away Dolls

ארה"ב 2023 , 84 דקות

22/2/2024 בקולנוע

בימאי: אית'ן כהן

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן