היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – המאפיה המדהימה של פרדי, תקרית הפטל הגדולה, מאת האריט ויטהורן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר המאפיה המדהימה של פרדי, תקרית הפטל הגדולה, מאת האריט ויטהורן, ספר ילדים מקסים, מתאים לראשית הקריאה, ומספר על פרדי האופה, פרדי נולד לאפות, שמח לעזור – פרדי בון בון הוא הילד האדיב ביותר וגם האופה המדהים ביותר בעיירה, ולכן כשמכריזים על תחרות האפייה של בלוויל, כל חבריו ולקוחותיו רוצים שהוא יזכה, כולם מלבד יריבו, האופה המתחרה ברנרד, שיעשה כל מאמץ כדי לוודא שהעוגה המדהימה של פרדי תהפוך לקטסטרופת פטל!

ספר מצויין לילדים עם מסר של עזרה לזולת, והרבה יצירתיות, הילדים מבינים דרך הסיפור, שאין קיצורי דרך, הצלחה מגיעה עם עבודה קשה ומאמץ, ואין דבר העומד בפני הרצון, בהחלט מסרים נהדרים לחיים, והנאה צרופה מקריאת הספר על פרדי החמוד והחיובי.

האריט ויטהורן – הרייט גדלה בלונדון, שם היא עדיין גרה עם בעלה ושלוש בנותיה. היא למדה
באוניברסיטת רידינג ובאגודת האדריכלים, ועבדה בעבר בשימור מבנים. כיום היא סופרת במשרה מלאה.

אלכס ג' גריפית'ס – אלכס צייר תמונות מאז שהוא זוכר את עצמו. בילדותו, נהג להקיף את עצמו בעטים ונייר, שרבט במשך שעות כדי ליצור מפלצות ים, יצורים מעופפים, קופים ורוחות רפאים על גב קופסאות דגנים ישנות. שלושים שנה מאוחר יותר, לא הרבה השתנה. כעת, הוא עובד כמאייר ומעצב גרפי לילדים בטורונטו, אלכס משלב עט ודיו עם צבעי מים ומרקמים דיגיטליים כדי ליצור את האיורים שלו.

הספר: המאפיה המדהימה של פרדי, תקרית הפטל הגדולה

מאת: האריט ויטהורן

איורים: אלכס ג' גריפית'ס 

תרגום: גליה אלוני דגן

עריכה: חמוטל לוין

גילאים: 5-9

118 עמודים, 58 ש"ח

מטר הוצאה לאור

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן