היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "רות" מאת עדו גור….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "רות" מאת עדו גור, טומן בחובו הבנה מהי המשמעות האמיתית בחיינו, ולוקח את הקורא לעולם הדמיון ועולם המציאות, אך מתוך העולמות הללו ניתן להבין גם דברים על הרצונות הפנימיים שלנו, והקונפליקטים שאנו עוברים במהלך החיים, בהחלט ספר עם מסע מעניין ומיוחד.

"היום אני מבינה את המסר המרכזי שהעברת לי. אף פעם לא אמרת את זה. נאבקת שאבין את זה לבד. המשמעות שלנו בחיים זו המשמעות שאנחנו בוחרים לעצמנו. כל כך פשוט […] ואני את שלי עוד לא מצאתי, אבא". כך אומרת רות לאביה, רגעים ספורים לפני מותו.

רות היא עובדת סוציאלית במשבר שנוסעת להתנדב במחנה פליטים לאחר מות אביה, שם היא מגלה כי באורח פלא ביכולתה לראות ישויות קוסמיות מסתוריות, שלושה אלים ושלושה אלינגים – שתי קבוצות יריבות שבכוחן לשלוט בנתיב ההיסטוריה האנושית. במהלך שיטוטיו מעל למחנה פליטים, האל מיכאל מוצא את רות – בת אנוש שלתדהמתו יכולה לראותו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מרתקת, ודרכה רות לומדת על סודות היקום ועל עצמה.

בספרו רות טווה עדו גור מחדש את עולמנו המוכר, ומציג בדרכו המיוחדת את המעגל האין־סופי בחיפוש אחר משמעות, אחר השאלה מה הם הכוחות המניעים את העולם ואחר השאלה המוכרת והמייסרת בדבר הצדק, הטוב והרע. הספר רות לוקח את קוראיו למסע אמיץ ברחבי ההיסטוריה, הדמיון וחייהם שלהם.

עדו גור תמיד שייט בין העולם הריאלי־הלוגי לעולם הדמיון והיצירה. נוסף על ניסיונו העשיר בתור מנהל בכיר ומשקיע בעולם ההיי־טק, נמשך תמיד לעולם הכתיבה. זהו ספרו הראשון.

הוצאת סיפור פשוט.

לרכישת עותק מודפס או דיגיטלי יש להקליק כאן

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן