היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "שירים תלויים" מאת קרן אלקלעי-גוט..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"שירים תלויים", מאת קרן אלקלעי – גוט, נוגע מאוד במיוחד בתקופה האחרונה, תקופה שאנשים נעקרו מביתם, תקופה שהבית הושחת ונשרף, יש קשר עמוק לבית ולחפצים שבו, בית מהווה עבורנו מקום של בטחון, מקום שהוא שלנו, וכך השירים שכתובים בספר "שירים תלויים", נוגעים בכל אחד מאיתנו.

ספר שיריה של המשוררת קרן אלקלעי-גוט שלפנינו הינו יצירה חד-פעמית מופלאה בהבטים רבים. שירים אלו, שנכתבו על חפצי חיינו השונים, המופזרים בחדרי ביתנו וליבנו, מאפשרים לקורא השירה כניסה לעולמם של החפצים עצמם, מנקודת מבטה של המשוררת ומפגש עם שיחתם הפנימית עימנו, בני-האדם הסובבים אותם ומשתמשים בהם כאילו היו חסרי נשמה כלשהי.

בזה אחר זה נחשף מעמוד לעמוד עולם בו הקסם השירי הייחודי של גוט מאפשר מבט מפוכח, בעל עומק והומור פנימי מחד על חיינו אנו ומאידך לפרוץ את מחסומי מחשבתנו על הקיום, אהבה, זוגיות, בדידות, יופי ואור המצויים סביבנו בדממה ייחודית.

ספר שירי זה חופן בתוכו כמעין הצדעה מחוייכת למשוררים כרמבו ובודלייר, לאמנים כמרסל דושאן ולפילוסופים כמישל פוקו. בדרכה הייחודית ומלאת החן מאפשרת לנו קרן אלקלעי-גוט להסיר ולא במעט את מעטה היומיום ולהתבונן במבט חדש על המציאות.
ד"ר שילהב קסט

ספר שירה: שירים תלויים

הסופרת: קרן אלקלעי-גוט.

ז'אנר: עיון.

כריכה: רכה.

הוצאה לאור: בית עקד ספרים.

שנת הוצאה לאור: 2023.

מחיר: 79 שקל.

מספר עמודים: 62.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן