היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "שרלוק הולמס על הבמה" מאת אמנון קבצ'ניק….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "שרלוק הולמס על הבמה" מאת אמנון קבצ'ניק, הסופר מומחה עולמי למחזאות מתח ומסתורין, כותב על אחת מהדמויות המרתקות ביותר בעולם, שרלוק הומלס, לחובבי מתח, ריכוז של המחזות בכיכובו של הבלש הגדול, תענוג גדול לחובבי הז'אנר.

אחת הדמויות הספרותיות הידועות ביותר בעולם, שרלוק הולמס, הופיעה לראשונה ב-1887 וכיכבה בארבע נובלות וב-56 סיפורים קצרים, שנכתבו על ידי הבורא שלו, סר ארתור קונן דויל. תוך שנים אחדות הולמס נמצא על הבמה, לראשונה בכמה הצגות לא ידועות, ולאחר מכן במחזה פופולרי מאת ויליאם ג'ילט, שגם שיחק את התפקיד הראשי. מהמאה העשרים ועד היום, הבלש הגדול הופיע בעשרות הצגות, תוכניות רדיו וטלוויזיה וסרטים.

שרלוק הולמס על הבמה בנוי משלושה חלקים – מחזות שנכתבו או שנכתבו-במשותף על ידי קונן דויל; מחזות בכיכובו של שרלוק הולמס שנכתבו בידי אחרים; ומחזות בני מערכה אחת. המחזות מוצגים באופן כרונולוגי וכוללים סיכום של הפעולה, פרטים על ההצגות, סקטשים ביוגרפיים של המחזאים השונים ופרטים על שחקנים שהשאירו רושם חזק בתפקיד הבלש הגדול. הספר גם כולל נספחים המתרכזים בהצגות יוצאות דופן, וריאציות על הדמות של הולמס, ורשימה של מהדורות משחק.

"עושר של חומר עבור אוהבי תיאטרון"
-Los Angeles Times-

"המחקר של קבצ'ניק לספר הזה מעורר בי יראת כבוד"
-Deadly Pleasures Magazine-

"מה שמבדיל את הספר הזה מהתייחסויות אחרות ל'הולמס בציבור'הוא תקצירי העלילה המפורטים והיסטוריית ההפקות"
-Mystery Scene Magazine-

"קשה לדמיין שאמצא מקור אחד שהוא  כה מפורט ויסודי"
-Bookgasm.com-

"עד כה התעלמו מהנוכחות של שרלוק הולמס על במות העולם. הודות להתלהבות ולמחקר של אמנון קבצ'ניק, זה כבר לא כך"
-Mystery News-

פרופ׳ אמנון קבצ'ניק, אמריטוס פרופסור לדרמה בכמה אוניברסיטאות ידועות בארצות הברית, ביים הצגות בתיאטרון הבימה, בניו יורק וברחבי ארצות הברית.

קישור לרכישת הספר

הספר: שרלוק הולמס על הבמה

מאת: אמנון קבצ'ניק

צמרת הוצאה לאור

273 עמודים, 78 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן