היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל "סולתם" משלב בין טכנולוגיה מתקדמת ואיכות בלתי מתפשרת ליצירת סדרת מחבתות חדשה המשולבת לראשונה במנגנון טרמי מתקדם האפשר לדייק בזמן תחילת הבישול ולהגיע לתוצאה מדויקת וטעימה!

קרדיט צילום: גיל אבירם

הכל בחיים הוא עניין של טיימינג, במיוחד בתחום הבישול. לעיתים דקות קצובות לפה או לשם יכולות להיות ההבדל הדק בין מנה מנצחת לכזו שלאחר כל ההשקעה אינה טעימה מאחר ומבושלת פחות או יתר על המידה. סדרת המחבתות החכמה החדשה מצוידת מנגנון טרמי מתקדם במרכז פלטת הבישול המאפשר לדעת כשהמחבת נמצאת במידת החום האידאלית לתחילת הבישול. אופן השימוש והחוקיות קלים ופשוטים, במרכז ממוקם עיגול ובו האות הלועזית S, כאשר זו נעלמת ואינה נראית לעין, המשמעות היא כי המחבת הגיעה לטמפרטורה של 255 מעלות צלזיוס וניתן להתחיל להניח בה את המצרכים ולבשל. לאחר השימוש, כאשר המחבת תתקרר בחזרה האות תחזור להיות גלויה.

חג פסח בפתח וזוהי הזדמנות נהדרת להתחדש במחבת חדשה, וגם לקנות כמתנה לחג את המחבת המשוכללת של חברת סולתם, לי באופן אישי המחבת מאוד תורמת במהלך הבישול, ברגע שהמחבת מגיעה לטמפרטורה הרצויה, האות S נעלמת ואז אני מתחילה בבישול, זוהי בהחלט טכנולוגיה חדשה אשר עושה את כל ההבדל, כי המנה יוצאת בסוף נהדרת, בדיוק בבישול או הטיגון הרצויים, מאוד אהבתי את החדשנות וגם את היופי של המחבת, ואני ממליצה להתחדש במחבת הזו, יש מגוון גדלים, כך שכל אחד יכול לבחור לפי צרכיו האישיים במטבח.

בזאת לא נגמרים יתרונותיהן הרבים של המחבתות. הן מיוצרות מאלומיניום בשיטת FORGED מתקדמת המקנה להן חוזק ועמידות לשימוש שנים רבות קדימה. פנים המחבת מצופה ציפוי NON STICK FOOD SAFE המונע את הידבקות המצרכים והמאכלים לדפנות, מאפשר חסכון בזמן הבישול ובאנרגיה, וכן מאפשר בישול בריא יותר עם שימוש מופחת בשמנים, שומן, חמאה או מרגרינה. כמו כן, ידידותי למשתמש ולסביבה ואינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת. המחבתות מצוידות בידית בקליט ארגונומית סופט טאץ' נעימה למגע ומבודדת חום בעיצוב מיוחד לנוחות בשימוש, בהעברה ולאחיזה בטוחה. בסופה חור המאפשר תלייה כשאינה בשימוש. עוד לבטיחות מגן להבה המונע את התחממות הידית. המחבתות קלות לניקוי בשטיפה ידנית. מתאימות לשימוש על כל סוגי הכריים לרבות אינדוקציה. אין להכניסן לתנור. זמינות בשישה קטרים של 20, 24, 26, 28, 30 ו-32 ס"מ ומחבת קרפ/ פנקייק 28 ס"מ. טווח המחירים: 114.5-189.5 שקלים למחבת.

קרדיט צילום:אסף אמברם

להשיג ברשת חנויות 'סולתם', בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות

ובאתר האינטרנט: www.Soltam.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן