היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – קשרים קטלניים מאת אהרן בן שחר…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "קשרים קטלניים"  מאת אהרן בן שחר, זהו ספר מתח קצבי, המרתק אליו את הקורא, מפרק פתיחה מיוחד ועד סופו המפתיע,. הספר, הינו ספרו השני של עו"ד אהרן בן שחר, שני לספרו, "המיניסטר בארגז"  בהוצאת אופיר ביכורים.

בספר קשרים קטלניים נהניתי מקריאה של ספר מרתק עם אקשן, יש בעלילת הספר סוגייה מאוד מרתקת בין קשר משפחתי לנאמנות למדינה, בהחלט מעניין להבין את עוצמת קשר הדם לעומת החיים עצמם שמטלטלים ולוקחים למקומות שאינם צפויים, בהחלט ספר עם תובנות בשילוב מתח ביחד הקורא נכנס לסיפור עוצמתי ובתהליך הקריאה יש סקרנות לדעת לאן הסיפור יתפתח בהמשך, בהחלט מעניין ומושך לקרוא עד הסוף.

עלילת הספר מספרת על בוני, הווטרינר ממושב תל ברושים, שנסיבות החיים הובילוהו לתפקיד שר בממשלת ישראל, חבר בוועדת השרים לענייני ביטחון,תוך כדי שירותו המניסטריאלי מגלה השר, שאביו הביולוגי משמש כמפקד משמרות  המהפכה באיראן, גילוי מטלטל זה משנה את חייו של כבוד השר המחליט לחפש את שורשיו וזהותו.

מטוטלת החיים מוליכה אותו מאי  יפהפה  ליד סלוניקי שביוון, בו, בפגישת אוהבים קסומה נפגשו אימו וסטודנט לרפואה איראני, אל פגישה עוצמתית ומטלטלת במסגרתה מחליט השר כי קשר הדם גובר על כל נאמנות אחרת והוא מחליט לשתף פעולה עם משמרות המהפכה(!).

אהרן בן שחר עובד לשעבר בשירותי הביטחון, ובעל  ניסיון עשיר בעריכת דין, מטלטל את הקורא בשאלות הנוגעות בעומקם של החיים, במשמעות הנאמנות, ועוצמתם של קשרי הדם, כל זאת מבלי לגרוע מאווירת המתח המלווה את הספר לכל אורכו, עד לסיומו המפתיע בבריכת צפרדעים  ביער בולון, ליד פריז .

בפתיח לספר מציין המחבר כי אין כל קשר בין עלילת הסיפור לבין המציאות. האמנם? פרשת השר גונן שגב?

בניין מטה ה"סַאווַאכּ", משטרת הביטחון האימתנית של השאה, נבנה בשנת 1957. הבניין הוקם בפאתיה הדרומיים של טהרן, בהתייעצות עם ה-FBI האמריקאי והמוסד הישראלי. הוא כלל מאות אלפי מטרים מרובעים ועבדו בו עשרות אלפי עובדים.

לאחר המהפכה האסלאמית בשנת 1979 חלו במטה שינויים מעטים. שם הארגון שונה ל"וַיוואכּ – המשרד למודיעין ולביטחון לאומי", הדגל הוחלף והאסירים של תקופת ה"סאוואכ" הפכו להיות הסוהרים של תקופת ה"ויוואכ". פרט לכך, הכול נשאר כפי שהיה. תאי האסירים בבית הכלא הממוקם במרתף הבניין נשארו מלאים, והגרדומים עבדו שעות נוספות.

בראש ה"ויוואכ", אשר התחלק לשתי זרועות, עמד איש דת. זרוע אחת הייתה מופקדת על ביטחון הפנים, והזרוע השנייה, "כוח קודס", הייתה מופקדת על ביטחון החוץ. כוח קודס עסק בהפעלת סוכנים ברחבי העולם, בחיסול מתנגדים, באיסוף מודיעין ובמשימות מיוחדות אשר הורדו אליו מלשכת הנשיא.

מהדי הגיע לבניין ה"ויוואכ" שלושה ימים לאחר שהגיע לתבריז, בטיסה ישירה מסלוניקי. שם היו לו שלושה ימים של אושר צרוף. חבוק על-ידי משפחתו וחבריו, הרגיש מהדי את השמיים עוטפים אותו באהבה אין קץ.

ניתן להשיג את "קשרים קטלניים" בחנויות הספרים המובחרות או באתר האינטרנט של ההוצאה בכתובת www.ofir.org.il.

הספר: קשרים קטלניים

מאת: אהרן בן שחר

241 עמודים,  84 ₪

הוצאת אופיר ביכורים

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן