היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לקראת יום העצמאות, ל"ג בעומר וחגיגות הקיץ – אסם משיקה קטשופ על האש

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אסם, מובילת שוק הקטשופ בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים.



קטשופ על האש החדש של אסם עם תיבול עשיר, נפלא עם קבב, נקניקיות, המבורגרים חזה עוף וכל ובשר, בקרוב אנו חוגגים את יום העצמאות ואת ל"ג בעומר אחרי שנת קורונה קשה במיוחד, נפגש עם המשפחה ופשוט נהנה עם מגוון מאכלים, ובמיוחד בשרים ,קבב, פרגיות,נקניקיות על האש, לצד כל החגיגה הנהדרת הזו, הקטשופ על האש הטעים והמיוחד של חברת אסם בהחלט משדרג כל ארוחה ומוסיף המון טעם, אני מאוד אהבתי, והתפנקתי ככה לפני יום העצמאות עם לחמניה ונקניקיות עם רוטב הקטשופ על האש, היה מאוד מאוד טעים ובהחלט השאיר לי טעם של עוד…


קטגוריית הרטבים גדלה בשנה האחרונה (2020) ב 11.3% וכעת עומדת על כ- 460 מיליון שקלים בשנה, כאשר אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא רטבי שולחן, רטבים לחיצים בטעמים מיוחדים וכאלו התואמים מאכלים ספציפיים. בהתאם, אסם-נסטלה התקדמה צעד נוסף ובחרה לקחת את הקטשופ האהוב ולשלב אותו עם טעמים פופולאריים של רוטבי השולחן השונים. בכך, יצרה את קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.

קטשופ "על האש" מותאם  במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל, קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים. קטשופ על האש משתלב מצוין עם נקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד ".

בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן