היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לכבוד ל"ג בעומר:"נפטון" מציעה ליהנות מבטטה רכה מתובלת בפלפל לימון, שנשלפת הישר מהמדורה. להוסיף מעט מלח אטלנטי מתובל – ואתם מסודרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציעה ליהנות בל"ג בעומר סביב למדורה עם חברים, משפחה ובטטה רכה שנשלפת הישר מהמדורה, מתובלת ב"תערובת לתיבול "פלפל לימון". הוסיפו מעט מלח ים אטלנטי מתובל – ואתם מסודרים.

הבטטה גם תשתדך מצוין לתוספת של גבינה – שמנת, גאודה או מוצרלה, בצל, או ממרח שום. "תערובת לתיבול פלפל לימון" אופיינית לדרום אפריקה והיא מתאפיינת בטעם חריף-חמוץ, שמהווה ניגוד מעניין לטעמה המתקתק של הבטטה. התערובת, המתאימה לכל מנה – בשר, עוף, דגים וירקות, מכילה פלפל שחור גרוס ולימון, ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים.

כשרות – פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע. להשיג ברשתות יינות ביתן, חצי חינם, יש חסד, פרש מרקט, שוק מהדרין ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

"נפטון" מציעה מתכון לבטטה במדורה, עם פלפל לימון
באדיבות המתכונאית אריקה לוי


מצרכים:
בטטות בינוניות שלמות ושטופות, כמספר הסועדים
שמן זית או חמאה
"תערובת לתיבול פלפל לימון" של "נפטון"
"מלח ים אטלנטי מתובל" של "נפטון"

אופן ההכנה:
• לדקור קלות את הבטטות, למרוח בשמן זית בנדיבות (או בחמאה) ולפזר מעט פלפל לימון ומלח ים אטלנטי
• לעטוף כל בטטה ברדיד אלומיניום, פעמיים
• להניח על פחמים שנוצרו במדורה (לא להניח בתוך האש): אפשר "למשוך" גחלים מהמדורה ולהניח בתוכם את הבטטות למשך 20- 25 דקות (תלוי בגודלן). להפוך מדי פעם
• הבטטה מוכנה כשהיא רכה למגע: אפשר לנעוץ בה שיפוד עץ כדי לבדוק, או ללחוץ עליה במלקחיים
• להוציא מהגחלים ולחכות כמה דקות לפני שפותחים את המעטפת של רדיד האלומיניום

כדי לקצר את זמן ההמתנה ל-10 דקות: בבית, להרתיח את הבטטות במים למשך כ-15 דקות (תלוי בגודלן), עד שהן חצי מוכנות. לצנן מעט ורק אז למרוח בשמן/חמאה, לתבל בפלפל לימון ומעט מלח ולעטוף ברדיד אלומיניום
** אפשר לחצות את הבטטות, למרוח כל חצי בשמן זית/חמאה ולתבל. מי שאוהב, מוזמן להוסיף גם רצועות בצל. להניח את שני החצאים זה על זה, לשמן את הקליפה ולסגור ברדיד האלומיניום

"נפטון" מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של מונוסודיום גלוטמט וצבעי מאכל. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.

קרדיט צילום – מיכאל כץ
קרדיט צילום מנה – PUXABAY

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן