היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – גלויה מאיטליה מאת אלכס בראון…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר המקסים גלויה מאיטליה מאת אלכס בראון, מרתק מאוד ויש רצון לקרוא אותו ולסיים במהרה, גיבורת הספר,גרייס קווין רווקה בת 35 שמבלה רבות בביתה ואוהבת לצפות בסרטים ישנים ולסרוג , גרייס אוהבת מאוד את העבודה שלה בחברת האחסון כהן, ונהנית מאוד למצוא אוצרות ביחידות אחסון שבעליהן נטשו ושכחו מהן, וכשהיא מגלה אוסף אמנות יקר ערך וצרור מכתבים משנות השלושים של המאה העשרים, סקרנותה מתעוררת ביתר שאת.


גרייס מתעמקת במכתבים וחושפת את סיפורה של קוני לוין, צעירה אנגלייה שלבה מושך אותה לאיטליה בסוף מלחמת העולם השנייה. תוכן המכתבים מעורר בגרייס, המתמודדת עם לב שבור ומטפלת באם שתלטנית, תקווה להתחלה חדשה, והיא יוצאת למסע שלוקח אותה עד לווילה ורודה הנשקפת אל הריוויירה האיטלקית, מסע שנותן לה עניין רב וסקרנות רבה.
האם תצליח לחשוף את סודות המשפחה ואת הבגידות שעליהן ניסתה קוני להתגבר? האם היא תמצא אהבה משלה?

במהלך הסיפור גרייס עוברת תהליכים רבים של צמיחה וגדילה, ובהחלט עושה מהפך ברגע שהיא מוצאת את הכוחות להתחיל להיות יותר אסרטיבית ולעמוד על שלה ועל החופש שלה מול משפחתה, המסע שלה ושל קוני די דומה, במיוחד בהקשר של אמא שתלטנית והיציאה לעצמאות פנימית, אפשר גם ללמוד מהסיפור על הכח לשנות ולהשתנות ובהחלט כל מסע יוצר שינוי, וכל אומץ ובטחון לוקח קדימה כנגד כל הפחדים שברגע שדוחפים אותם מתחילות ההפתעות הטובות להכנס לחיינו.

אלכס בראון היא סופרת רבי-מכר שבאמתחתה אחד-עשר ספרים. ספריה מעוררי ההשראה תורגמו לשפות רבות. היא מתגוררת במחוז קנט שבאנגליה עם בעלה, בתה ושני כלבי לברדור שחורים.

"קסום ורומנטי להפליא" – קייטי ברמלי

מחיר הספר: 98 שקלים , 264 עמודים

פן הוצאה לאור

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן