היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"תבואות" משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת – טעימות, מהירות הכנה ועשירות בערכים תזונתיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת – מהירות הכנה, טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. הפסטות, המיובאות מאיטליה, עשויות 100% קמחים אורגניים של חומוס, עדשים כתומות, עדשים צהובות, אפונה ירוקה, שעועית שחורה וכוסמת, שגודלו ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים.

קרדיט צילום: אייל גרניט

הסדרה כוללת 5 סוגים: "אטריות קטניות אורגניות" (עדשים כתומות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית); "אטריות עדשים כתומות אורגניות"; "פוסיליני עדשים צהובות אורגניות"; "פנה חומוס וכורכום אורגניים"; "פוסילי כוסמת אורגנית".

כל אחד מסוגי הפסטה נהדר להכנת מגוון מאכלים ובהם מנה עיקרית, תוספת, סלט פושר או קר ועוד – עם מגוון רטבים, ירקות, צמחי תבלין, בשר, דג או גבינות.

הנטורופתית יערה איכילוב כהן מציינת כי "אלה הפסטות הכי בריאות שיש: הן עשירות בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע, מכילות כמות גבוהה של חלבון, ברזל, סידן, מגנזיום וחומצה פולית והן נטולות גלוטן, כך שהן מתאימות גם לכל מי שנמנע מגלוטן", אמרה.

הסדרה כוללת:

"אטריות קטניות אורגניות": עשויות משילוב של קמחי עדשים כתומות אורגניות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית. מכילה 20 גרם חלבון ב-100 גרם

"אטריות עדשים כתומות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים כתומות אורגניות. מכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם

"פוסיליני עדשים צהובות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים צהובות אורגניות. מכילה 23 גרם חלבון ב-100 גרם

"פנה חומוס וכורכום אורגניים": עשויה מ-98% קמח חומוס אורגני ו-2% כורכום אורגני. מכילה 21 גרם חלבון ב-100 גרם

"פוסילי כוסמת": עשויה 100% קמח כוסמת אורגנית. מכילה 12.8 גרם חלבון ב-100 גרם

אופן ההכנה מהיר וקל: מרתיחים 3-2 ליטר מים בסיר, ממליחים מעט, מוסיפים את האטריות ומבשלים במשך 3 – 8 דקות (בהתאם לסוג הפסטה). מסננים ומתבלים.

בשנה האחרונה כחלק משינוי תזונתי אני מקפידה לאכול פסטות מיוחדות ללא גלוטן, מאוד אהבתי את סדרת הפסטות הנפלאה של חברת תבואות, פסטות אורגניות ללא גלוטן ומקמחי קטניות, בהחלט עם ערכים תזונתיים נהדרים לכל אחד מאיתנו,

כשקיבלתי להתנסות , הכנתי תבשיל נהדר מאטריות עדשים כתומות אורגניות, יצא ממש טעים, אני מצרפת את הוראות ההכנה, וממש ממליצה להתחיל לגוון את הארוחות המשפחתיות עם הפסטות הללו, בהחלט מאוד מעשיר ומאוד טעים, כל הכבוד לחברת תבואות על ההשקה הנהדרת הזו.

תבשיל על המחבת מאטריות עדשים כתומות אורגניות של חברת תבואות:

הוראות ההכנה:

לבשל חצי שקית במים רותחים כ-7 דקות, לסנן ולשים בצד, לטגן בצל בינוני חתוך לקוביות עם 2 כפות שמן זית, ו-4 שיני שום קצוצות, לאחר הזהבה, להוסיף קישוא זוקיני חתוך לקוביות, ו-6 פטריות חתוכות לקוביות, לתבל עם כפית שטוחה מלח, חצי כפית פלפל שחור, והסוד כפית כמון, זה נותן טעם משגע לתבשיל, לערבב היטב ,

להוסיף רבע כוס מים רותחים ולהמשיך לבשל עד ריכוך, להוסיף את אטריות העדשים הכתומות המבושלות, לערבב שוב ולהגיש חם, ניתן להוסיף גם חזה עוף מוקפץ ביחד, התבשיל יצא מדהים, בתאבון…

כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת בעל"ז ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן