היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק סדרה חדשה לגיל המעבר: ארקסקין (AREKSKIN)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בשנה האחרונה נכנסתי לגיל המעבר ואני בהחלט חווה שינויים רבים, מאוד חשוב לי לשמור על הרגלי טיפוח שמותאמים לעור יותר בוגר, ואני מוצאת את עצמי חוקרת ובודקת לגבי מוצרים של טיפוח ויופי ללא התערבות של הזרקות שאותן אני פחות אוהבת, על חברת ליראק פריז שמעתי רבות מהבת שלי שהתנסתה במוצרים שלהם לעור צעיר, ולסימני מתיחה לאחר לידה וראתה שינויים משמעותיים לאחר שימוש קבוע במוצרים של החברה, ולאור ההמלצות החמות, החלטתי להתנסות במוצרים החדשים של ליראק פריז לגיל המעבר.

גיל המעבר מאופיין בירידה בייצור הורמוני הרבייה, אסטרוגן ופרוגסטרון, שמערערת את השעון הביולוגי בגוף ומשבשת את פעילות תאי העור והם מאבדים את קצב התחדשותם, כתוצאה מכך הזדקנות העור מואצת והוא הופך יבש יותר ומאבד צפיפות ומוצקות.

מעבדות מותג הפרמיום  ליראק פריז פיתחו סדרת מוצרים חדשה, ייעודית לגיל המעבר בשם: ארקסקין, הנשענת על הטכנולוגיה החדשנית ביותר בעולם לטיפול ייעודי בעור בגיל המעבר.

סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור בגיל המעבר וכוללת צמד מוצרים נהדרים לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה, התכשירים החדשים מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית, מסכרנים מחדש את המקצביים הטבעיים של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

אני קיבלתי את המוצרים להתנסות והתנסתי במשך 10 ימים במוצרים החדשים של סדרת ארקסקין, הקפדתי על ניקוי עור הפנים ושימוש קרם הגנה של ליראק פריז, ומרחתי כל בוקר את קרם ארקסקין יום ובלילה לפני השינה את הסרום ארקסקין לילה,

תמונה שלי לפני השימוש במוצרים:

תמונה לאחר שימוש במוצרים במשך 10 ימים:

אני ממש הרגשתי שינוי והטבה בעור הפנים שלי, העור רך יותר ונעים למגע, נראה הרבה יותר מוצק ומואר, לאחר השימוש לא הרגשתי גירוי לא נעים או שנהייתה לי אדמומיות בפנים, וזה בסך הכל לאחר שימוש של 10 ימים, כמובן שאני אמשיך למרוח כל יום בקביעות, ממש מוצרים נפלאים שעושים את העבודה, ובהחלט אני ממליצה עליהם בלב שקט.

קרדיט צילום: אסף לוי

קרם ארקסקין ליום – מחדש ומפעיל מחדש את ההגנה לעור במהלך היום – במרקם נספג ומרענן ועם ניחוח ורדים ממריץ. מחיר לצרכן: 219 ש"ח מכיל 50 מ"ל

סרום ארקסקין לילה – מעודד את פעולת התחדשות העור במהלך הלילה, במרקם משי עם ניחוח מגנוליה מרגיעה. מחיר לצרכן: 219 ש"ח מכיל 50  מ"ל

סדרת ארקסקין פותחה בשיתוף פעולה עם ד"ר קריסטינה מגיוני מאוניברסיטת מילאנו, גניקולוגית – פסיכולוגית – אנדוקרינולוגית – פיזיותרפיסטית המתמחה בהפרעות הורמונליות, ומומחית לגיל המעבר. הסדרה חדשנית ומתבססת על המחקרים האחרונים בתחום הכרונוביולוגיה (מדע החוקר מקצבים ביולוגיים), ועל התגליות האחרונות בעולם הרפואה לגיל המעבר.  בעלת אפקטיביות מוכחת מדעית הנשענת על 7 מחקרים קליניים שנערכו בעולם.

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז:

www.lierac.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן