היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סיור מזמר עם אבנר והאקורדיון, בשכונת נווה צדק ושוק הכרמל….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ביום חמישי האחרון נסעתי בבוקר יום חורפי ושמשי לנווה צדק , כל פעם כשאני מגיעה לשכונת נווה צדק אני מתמלאת בהתרגשות למראה השכונה ההסטורית והיפה הזו, שכונה מסקרנת ומעניינת עם עבר מאוד עשיר, במרכז סוזן דלל נפגשנו קבוצה של מובילי דעה עם אבנר פלג מורה הדרך, לסיור מהנה ומלמד ברחבי השכונה.

היה כיף מאוד בסיור בזכות הידע הנרחב של אבנר וגם לא פחות מהשירים ששרנו בדרך עם אבנר והאקורדיון שלו, שירי ארץ ישראל היפה, ובהחלט נהנו מכל פינה קסומה ומשלל סיפורים מעניינים על ההסטוריה של נווה צדק, במהלך הסיור היו הפתעות נוספות, ואתם תגלו בעצמכם אם תגיעו לכמה שעות מהנות וכיפיות.

ההליכה מאוד נוחה וזוררמת בסמטאות היפיפיות של נווה צדק,

הגענו גם לפארק הרכבת והגשרים מעל, וספגנו את השמש הנעימה, ואת מראות השכונה, ראינו את בית אבולעפיה, ולמדנו על אהרון שלוש, מייסד נווה צדק , וגם שמענו סיפורים על שי עגנון, למדנו על קישוטי החלונות שאופיינים לרוח התקופה, וזוהי ממש חתיכת הסטוריה ועוד ועוד…

בהמשך הגענו לשוק הכרמל, נהנו מהאוירה בשוק,

וטעמנו מנות טעימות בדוכן הבוריקה, דוכן המלאווח , מגולגלוואח, מלוואח טעים ומומלץ,

וגם הצ'ורוס החלומי שממש לא כדאי לוותר עליו בסיור בשוק, לגמנו מיצים מיוחדים,

וספגנו את האוירה הייחודית בשוק…

אבנר מאמין כמו שאומר ד"ר סוס, אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים, ואכן כך הדבר במיוחד במציאות חיינו האחרונה עם הקורונה, צאו, תהנו, תחוו, כי חיים פעם אחת, ומה שנשארת תמיד איתנו זוהי החוויה וההנאה מהדברים הקטנים של החיים…

מצרפת קישור לדף הפייסבוק של אבנר פלג, וגם יצירת קשר 052-4709770

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן