היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

משלוח מנות עם ערך מוסף – "גל הליצן" מהדורה חדשה לפורים בסדרת "הבלגן של סיון"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חג פורים מתקרב אלינו בצעדי ענק, וזוהי הזדמנות מצויינית להעניק לילדים משלוח מנות עם ערך מוסף, "גל הליצן", מהדורה חדשה בסדרת "הבלגן של סיוון", מאת סיון גולדשטיין הסופרת המוכשרת, בת 11 בלבד, אבל עם כשרון ענק.

כדאי ומומלץ להחליף את משלוח המנות המתוק והלא בריא במשלוח הספרון החמוד "גל הליצן", ובמקום לזלול ממתקים יקבלו ילדיכם טעימה מעולם הדמיון והקריאה, הספר נהדר גם לגנים ובתי הספר.

כל ספרון מגיע במארז יפה הכולל חבילת צבעים, כך שבנוסף לספר קריאה הוא משמש גם כחוברת צביעה מהנה!

הסופרת הצעירה כבר פרסמה 10 ספרים שכולם עוסקים באותו נושא, ילדים קטנים ומה הם יעשו כשיגדלו, הספרים בעלי ערך חינוכי, ומעצימים את הילדים וגם נוגעים בתרומה לקהילה, "גל הליצן" חולם להיות ליצן מצליח שיופיע וימלא אולמות בכל רחבי הארץ, אך בנוסף למופעים הוא רוצה להצחיק ולשמח ילדים ומבוגרים בכל הארץ, במיוחד את אלה שהכי זקוקים לזה.

כל ספרי "הבלגן של סיון" ובהם "גל הליצן", משעשים, מנוקדים, ומודפסים באותיות גדולות ונוחות לקריאה, מומלצים לילדים מגיל 3 ועד לילדי גן חובה וכיתה א', העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקריאה, כל ספרון מגיע במארז יפה הכולל חבילת צבעים, והסיפורים על ילדים אמיתיים.

המארז עולה 15 ש"ח כולל חבילת הצבעים  ו-6 ש"ח דמי משלוח,

מצרפת קישורים לרכישה,

https://sivan-balagan.co.il/purim2022/

https://www.facebook.com/sivan.balagan

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן