היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

Ivy & Noa – פילינג גוף בעבודת יד…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שמחה להכיר לכם  את Ivy & Noa עסק משפחתי קטן להכנת פילינג גוף בעבודת יד עם מבחר ריחות מיוחדים, איכותי ועשוי 100% מרכיבים טבעיים.

במבחר הרחב והמפנק שלהם תוכלו להנות משלל ריחות של פילינג גוף משובח, קנמון, קפה, וניל, לימון , ורדים ועוד, הפילינג גוף של Ivy & Noa הוכן עם הרבה אהבה, תשוקה, וחשיבה מיוחדת על איכות וניחוח מיוחדים עם הרבה קסם.

נעים לחשוב שהעסק המשפחתי של  Ivy & Noa מכיל גן ביולוגי קטן פרטי, שבו הם מגדלים חלק מהמרכיבים שלהם, כך שניתנת תשומת לב מיוחדת לרכיבים הטבעיים של הפילינג גוף, מגוון עשבי תיבול, פירות, צמחים ומלחים ובכך מעניקים לגוף את הטוב ביותר.

אני התפנקתי עם פילינג גוף בניחוח לימון וניחוח ורדים, עם ריחות משכרים, ועם איכות מעולה, מאוד אהבתי לראות חתיכות לימון וחתיכות ורדים כך שאני רואה את הרכיבים ,אני משתמשת לפחות פעמיים בשבוע בפילינג גוף ואני חייבת לציין שמדובר במוצר קסום ואיכותי, והניחוח פשוט וואו…

ניתן להזמין, תיקים מיוחדים למסיבות רווקות, ימי הולדת, חתונות וכל אירוע אחר כמתנות,  או סתם כדי לפנק את עצמכם, ואת היקרים לכם, הם בטוח יגידו תודה, ועכשיו לקראת יום האישה וחג פסח זוהי מתנה נהדרת ומפנקת.

מצרפת קישור לדף הפייסבוק:
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן