היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סלטי POKE' גם לחתולים מותג מזון בעלי החיים האהוב שזיר משיק סדרת מעדני בריאות של סלטי POKE' עשירים בחלבון בשילוב טעמים מפתיעים של פירות וירקות לחתולים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת ביופט מרחיבה את מגוון המוצרים של מותג הפרמיום "שזיר" בישראל ומשיקה סדרת מעדני פרמיום לחתולים בהשראת טרנד המזון לבני האדם של סלטי POKE', המשלבים במנה אחת חלבון איכותי מן החי, פירות טרופים וירקות.

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה סדרת מעדני פרמיום ראשונה מסוגה של המותג הנחשב והאהוב למזון חתולים "שזיר". סדרת מעדני בריאות, אשר לוקחים השראת מטרנד המזון הבריא לבני האדם של סלטי POKE', משלבים במנה אחת חלבון איכותי מן החי, פירות טרופים וירקות.

מעדני סלטי ה-POKE' מגיעים בשישה מתכונים מעוררי תיאבון בשילובים מפתיעים של מרכיבים ועשירים בטעם וויטמינים, כאשר כל מעדן מכיל רכיב חלבון מטעמים החביבים על חתולים, של בשר הודו, עוף, דגי אוקיאנוס וטונה, ירק אחד ופרי אחד:

מעדן עוף עם אננס וגזר, מעדן בקר עם מנגו ושעועית ירוקה, מעדן דגי אוקיאנוס עם דלעת ואגסים, מעדן טונה עם אנשובי, בטטה וחמוציות, מעדן עוף עם גוג'י ברי ותרד, מעדן עם טונה עם סורימי, פפאיה ואופנה.

החתולה שלנו מאוד אהבה את המטעמים החדשים שהיא קיבלה לאכול, בהחלט ארוחה מפנקת וטעימה מאוד לחתולים, מאוד חשוב לגוון גם להם מידי פעם ולאפשר להם רגעים של אכילת מעדנים מיוחדים, מעדני סלטי POKE משלבים טעמים מאוד אהובים על החתולים בשילוב חלבון וויטמינים כך שאפשר גם להתפנק וגם לקבל ערכים תזונתיים חשובים.

כיאה למותג, המעדנים מלאי טעם וחומרי גלם איכותיים, מהווים ארוחה מושלמת ומאוזנת. ממחקר שערכה שזיר עולה כי שילוב פירות במזון לחתולים מסייע לשמירה על בריאות מערכת העיכול ודרכי השתן של החתול. בשונה ממעדנים אחרים, בסלטי ה-POKE' החלבון מגיע ממש בפילטים ולא טחון או קצוץ, הפירות והירקות מגיעים חתוכים לקוביות, וכל סלט מגיע ברוטב סמיך וטעים במיוחד. המוצר מיועד לכל סוגי החתולים ומתאים גם עבור החתולים הבררנים ביותר בגלל רמת הטעימות הגבוהה.

המעדנים במשקל 85 גרם. מחיר מומלץ לצרכן:7.5 ₪.

להשיג בחנויות המחמד המובילות.

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

קרדיט צילום: יח"צ, שזיר

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן