היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – אש פנימית ,מאת טל ניב, סיפורם של חבורת נערים עם סיפור חיים מאתגר והתמודדותם במסע מעצים במדבר שזור לצד סיפורם האישי של חבורת לוחמים בתקופת 'צוק איתן' הנושאים איתם תחושות של שליחות ואשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

'אש פנימית'  מאת טל ניב, הוא ספר פרוזת-מסעות המשלב בתוכו שני סיפורים של 'יניב' מדריך מסעות הישרדות טיפוליים במדבר לנוער בסיכוי, וחייל קרבי אשר נלחם במילואים במבצע צוק איתן.

ספרים שקשורים להעצמה ושליחות תמיד מרגשים אותי, והספר אש פנימית מאוד נגע לליבי, אפשר ללמוד רבות על מציאת האש הפנימית גם כשהכל נראה חסר סיכוי וקשה, בכל אחד מאיתנו יש ניצוץ פנימי, ניצוץ שיכול לעשות פלאים, ולגרום לנו להגשים את עצמנו, אך האש הזו יכולה לפעמים להיות מאוד עוצמתית וגדולה וגם לגרום לשריפה משתוללת, רק אנחנו יכולים להחליט לאיזה כיוון נקח את הבעירה הזו, ממליצה מאוד לקרוא את הספר אש פנימית.

הספר "אש פנימית" מבוסס על החוויות האישיות של טל ניב, מדריך הישרדות ומיומנויות חיים קדומות בטבע, שנלחם בצוק איתן, בהנדסה קרבית. טל מדריך מסעות אתגר והעצמה מדבריים מתוך עולמם של הלקטים והציידים, באמצעותם הוא מצליח, להגיע לליבם, של נערים ונערות, שלעיתים החברה, הישראלית כבר ויתרה עליהם

הספר קופץ בין חוויות מחוברות לטבע, למדבר ולבני אדם במסע הישרדות מדברי, לבין חוויות לחימה במבצע צוק איתן והעקבות שהן מותירות בנפש. בין חבורת נערים עם סיפור חיים מאתגר והתמודדותם במסע מעצים במדבר, לבין חבורת לוחמים במילואים שנקלעים לסיטואציה בחייהם שלא כולם היו מוכנים אליה. בין חיבור עמוק לטבע לחיבור עמוק לנפש, נפגשות שתי חוויות שונות בתכלית עם קו מנחה שמחבר ביניהן לכל אורך הספר- האש. אש חיצונית אשר מהווה רק תזכורת לאש פנימית הבוערת בכל אדם, כוחה יכול לעשות טוב לעולם או לשרוף את העולם, ההחלטה טמונה בכל אדם.

קרדיט צילום: מיה חפץ צור

בשנת 2014 החל טל ניב, לכתוב יומן אישי בו העלה על הכתב, את החוויות האישיות שלו מהלחימה בצוק איתן לצד דוחות שנדרש להכין על מסעות ההישרדות שהוא מעביר כמדריך ב'דרך לוטן' – עמותה המובילה מסעות הישרדות טיפוליים במדבר לנוער בסיכון, ע"ש לוטן סלוין ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. ניב איגד את הסיפורים שכתב לספר אחד, הספר השני שלו  ׳אש פנימית׳.

לרכישת הספר: https://www.e-vrit.co.il/Product/23546/%D7%90%D7%A9_%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%AA

ולפרטים נוספים:  052-882-5883 ובאתר hiburatik.co.il

הספר:אש פנימית, מאת: טל ניב

308 עמודים, מחיר 98 ש"ח

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן