היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"מלח הארץ" חוגגת 100 שנה להיווסדה ולרגל יום העצמאות משיקה מהדורה מוגבלת של המלח האהוב במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "מלח הארץ" אשר נוסדה ב-1922 כמפעל חלוצי וציוני בעתלית והפכה ליצרנית המלח המובילה בישראל חוגגת 100 שנה להיווסדה, "מלח הארץ" מייצרת מגוון מוצרי מלח ייחודיים לתעשייה, לצרכנים, לשוק המקומי וליצוא, ואפשר לומר כי המלח והמלחיות של המותג נמצאות בכל מטבח בישראל.

לרגל חגיגות 100 שנה להיווסדה ולכבוד יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, משיקה "מלח הארץ" מהדורה מוגבלת וחגיגית של המלח האהוב, מלח ים דק, במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי. סדרת המלחיות המוכרת של החברה לובשת עיצוב חדש עם שלוש תמונות נוסטלגיות שצולמו בשחור-לבן בימי הקמת מפעל המלח הראשון בישראל בעתלית, המסמלות את ראשית המפעל הציוני והתעשייה כחול-לבן בישראל.

כבר שנים רבות אני משתמשת במלח הארץ המעולה, ומאוד מרגש לחשוב על חגיגות ה-100 לחברה כל כך ותיקה ואהובה, סדרת המלחיות החדשה בהחלט מעוררת נוסטלגיה וזכרונות מימי ההקמה הראשונים, ומלח הארץ רק משתבחת עם השנים ומביאה לצרכן מלח איכותי ושימושי בכל בית בישראל, כיף גדול וגאווה גדולה על מלח נהדר ואיכותי.

המלח של "מלח הארץ" מופק בתהליך טבעי ומסורתי ממימיו הצלולים של הים האדום, בבריכות אידוי פתוחות בעזרת אנרגיית השמש והרוח בלבד. כחברה הדוגלת בערכי שמירה על הסביבה כחלק מחזונה, היא דואגת לנצל את עושר המינרלים הטבעיים של הים האדום ובאמצעות תעשייה מקיימת הלכה למעשה, המותירה טביעת רגל אקולוגית מינימלית, מייצרת מוצר מהטבע החיוני לקיום האנושי ומעניקה לצרכנים מלח איכותי, בריא ובוהק, הטומן בחובו את הארומה הטבעית של הים והשמש, ובמקביל, גם פועלת לשמירה על האיזון שבין התעשייה לסביבה, בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי. מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן.

מלח ים דק מיוחד בהיותו מכיל חומרים מונעי התגיישות העוטפים את גרגרי המלח ומקלים על זרייתו מהמלחייה ובפיזורו על גבי המזון ומגיע במלחייה נוחה לשימוש ולאחסון. המלחייה מכילה 250 גרם, ובכשרות רבנות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

"מלח הארץ", היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלחים משובחים מותאמים לצרכים של קהלים שונים, בטעמים ומרקמים שונים.  "מלח הארץ" מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע באזורי הקינון.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן