היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת remeat (רימיט) משיקה "נתחי עוף מהצומח": רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף נהדר לנמנעים מבשר, למפחיתנים ולשומרי כשרות. מוצע באריזת ואקום ייעודית המייתרת צורך בקירור (עד לפתיחה)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת remeat רימיט, המתמחה בייצור תחליפי בשר מהצומח, משיקה "נתחי עוף מהצומח" – רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף. הנתחים המזינים מתאימים לנמנעים מבשר, למפחיתנים ולשומרי כשרות, והם מהווים תחליף בשר איכותי, זמין ונוח לשימוש. את המוצר ניתן להשיג באתר החברה https://remeat.co.il/. נתחי העוף מהצומח הן חלק מסדרה של תחליפי בשר נהדרים שמציעה החברה, במגוון סוגים וטעמים.

קיבלתי את "נתחי עוף מהצומח" של חברת remeat ופשוט הייתי ממש מופתעת מהמוצר הטבעוני הזה,מבחינת המרקם והטעם לאחר הבישול, מרקם נימוח ביותר והטעם נהדר ומשתלב עם כל רוטב ותיבול, אני הכנתי מוקפץ עם ירקות והוספתי את נתחי העוף מהצומח, ונהנתי מארוחה מושלמת, בהחלט מוצר איכותי ומהווה פתרון מושלם לטבעוניים, צמחוניים, אנשים שהחליטו להפחית אכילת עוף ובשר, ועוד, תחליף נהדר לעוף.

מצרפת לכם את אופן ההכנה, חותכים לקוביות, גזר, גמבה ,חציל ,מקפיצים עם 2 כפות שמן זית, מוסיפים את נתחי העוף מהצומח, מערבבים, מוסיפים חצי כוס מים, טריאקי, סויה, צילי מתוק, פלפל ומלח ומבשלים עד שנהיה רך, מגישים מעל אורז לבן ונהנים מארוחה טעימה וקלה להכנה, יצא מושלם, אני ממש ממליצה על נתחי העוף מהצומח של חברת remeat מאוד מוצלחים.

המוצר מבוסס על חלבון סויה שאינו מהונדס גנטית, והוא ללא חומרים משמרים וללא כולסטרול. הנתחים נארזים באריזת ואקום בטכנולוגיה ייעודית המייתרת צורך בקירור (עד לפתיחה): המוצר נשמר בטמפרטורת החדר עד 12 חודשים והוא מהווה פתרון מצוין למטיילים בארץ ובחו"ל, המעוניינים לקחת איתם מזון שאינו מצריך קירור (לאחר הפתיחה ניתן לשמור בקירור עד 3 ימים ובהקפאה, עד 3 חודשים).

הנתחים מתאימים לכל מאכל או תבשיל שמכיל רצועות עוף: מוקפץ, סלט, מילוי ירקות או מאפים, מעורב מזרחי-ירושלמי, בתוך בגט ועוד. ההכנה קלה ומהירה: לטגן בצל וירקות שאוהבים עד להזהבה, לתבל בתבלינים או רטבים שאוהבים ולהוסיף את הנתחים לבישול/טיגון לעוד כמה דקות.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות קריית מלאכי ובד"ץ העדה החרדית.

מחיר: 34.90 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם. בימים אלה המוצר מוצע במבצע : 7 אריזות ממוצרי רימיט ב-220 ש"ח בלבד, ומשלוח חינם עד הבית.

החברה מבצעת משלוחים לכל הארץ. אין מינימום להזמנה וזמן המשלוח עד 5 ימים.

פרטים והזמנות https://remeat.co.il/

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן