היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חולמים על מאפים צרפתיים? מהיום אפשר להכין בבית! טחנת "קמח הארץ" מציגה שני קמחי איכות מהסדרה הצרפתית: "קמח צרפתי לקונדיטוריה" ו"קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חולמים על מאפים צרפתיים? מהיום אפשר להכין בבית! טחנת "קמח הארץ" מציגה שני קמחי איכות מהסדרה הצרפתית: "קמח צרפתי לקונדיטוריה" ו"קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים". הקמחים מיובאים על ידי "קמח הארץ" מטחנת הקמחMoulins Bourgeois  בצרפת, הפועלת משנת 1895.

קרדיט צילום: קמח הארץ

הקמחים כוללים: 

קמח צרפתי לקונדיטוריהT45 : קמח לבן בהיר ואיכותי, המופק ממרכז גרעין החיטה. דל בגלוטן. הקמח יציב מאוד ובעל מרקם רך והומוגני, תכונות המאפשרות אפייה ברמה הגבוהה ביותר של מאפי קונדיטוריה שונים ובהם עוגות, עוגיות, טארט ועוד.

קמח חיטה צרפתי לבריוש ומאפי שמריםT55 : קמח חיטה לבן, רב תכליתי, עשיר מאוד בחלבון. קמח צרפתי קלאסי האופייני מאוד לעולם האפייה הצרפתי ולמאפים עשירים בחמאה וממרחים כמאפי שמרים, בריוש וכדומה. תכונות הקמח מאפשרות קבלת תוצרים ברמה גבוהה ויכולת הכלה של תוספות כמו חמאה, קרמים ופירות, תוך שמירה על איכות הבצק וטעמו הייחודי.

טחנת קמח הארץ ממשיכה להביא לנו את הקמחים האיכותיים ביותר לאפייה מושלמת בבית, אין כמו ריח מאפה טוב שממלא את חלל הבית, וממש נהדר שניתן להכין מאפים צרפתיים משובחים בזכות הקמחים המופלאים הללו בהחלט חגיגה של מאפים משובחים בבית, אני התנסתי בקמח צרפתי לקונדיטוריה T45,

מדובר בקמח איכותי ביותר והתוצאה של המאפים שהוכנו פשוט נהדרת, הכנתי שני סוגים מאפה במילוי תפוחים ורוגעלך עם שוקולד, המרקם של הבצק ממש מופלא בזכות הקמח המיוחד והייחודי, בהחלט משדרג את האפייה ומקבלים טעם ומרקם נהדרים.

מצרפת מתכון לבצק שמרים מהקמח, אפשר להכין שלל מאפים עם מילויים שונים, חצי קילו קמח , כף שמרים יבשים, חצי כוס סוכר, 2 ביצים, 100 גרם חמאה רכה, חצי כפית מלח, 160 מ"ל חלב פושר, בתוך מיקסר לשים את הקמח הצרפתי לקונדיטוריה T45 ,להוסיף שמרים, להפעיל את הוו לישה במהירות איטית ולהוסיף, סוכר, ביצים וחמאה, תוך כדי ערבול להוסיף באיטיות את החלב ואת המלח, ללוש 10 דקות עד קבלת בצק חלק וגמיש, לשמן קערה להוסיף את הבצק, לכסות בניילון נצמד ולהתפיח שעה וחצי, בינתיים להכין מלית לפי מה שאוהבים, שוקולד, ריבה, תפוחים, להוסיף למלית 150 גרם חמאה מומסת, וכוס קקאו, או ריבה, או תפוחים , 180 גרם סוכר ולערבב את המלית, לצפות את המאפה בביצה טרופה ולאחר האפייה באבקת סוכר, ולהנות.

הכירו את טחנת Moulins Bourgeois: הטחנה, מהמובילות בצרפת, ממוקמת מזרחית לפריז ומספקת מתוצרתה למאפיות ולקונדיטוריות ברמות הגבוהות ביותר בפריז והסביבה. הגרעינים נבחרים בקפידה מיבולים ברדיוס של כ-100 ק"מ מהטחנה. במקביל ובנוסף לשרשרת בקרת האיכות, פועלות בטחנה שלוש מאפיות שמטרתן בדיקת איכות מעשית של כל הקמחים המיוצרים בה.

להשיג באתר טחנת "קמח הארץ"

"קמח הארץ" מציעה מתכון להכנת בריוש טעים:

חומרים (להכנת 20 לחמניות)

1 ק"ג קמח T55 גריו – קמח צרפתי לבריוש ומאפי שמרים של "קמח הארץ"*

300  מ"ל חלב

300 גרם ביצים

20 גרם מלח

150  גרם סוכר

12 גרם שמרים יבשים

400  גרם חמאה

*( ניתן להמיר 400 גרם בקמח T65 מסורתי של "קמח הארץ")

 

אופן ההכנה

מניחים את כל החומרים, מלבד החמאה, בקערת המיקסר ולשים כ-10 דקות במהירות נמוכה, ו-5 דקות נוספות במהירות גבוהה.

מוסיפים את החמאה בחתיכות קטנות, תוך כדי לישה, כל פעם קצת, עד שכל החמאה נטמעת בבצק. כ- 7 – 8 דקות לישה נוספות סך הכול.

יוצרים כדור מהבצק ומניחים להתפחה במקרר למשך הלילה (כ-12 שעות).

לאחר התפיחה מחלקים את הבצק לחתיכות של 100 גרם ומניחים למנוחה של כחצי שעה.

לאחר מכן יוצרים מכל כדור את הצורה הרצויה ומניחים לתפיחה סופית של כשעתיים, בטמפרטורת החדר.

מחממים תנור ל-160- 170 מעלות.

מברישים את הבריושים בביצה ואופים 20-30 דקות, עד קבלת צבע זהוב.

"קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, צרפת ואיטליה.

הטחנה, עפ"י חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד נדירים ומיוחדים. בקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. בנוסף, משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן "מולינו", הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. בצמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש כמוקד ידע.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן