היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בואו ליהנות מתערוכת בובות סרוגות ומתוקות, המרעיפות על כל המביט בהן מצב רוח טוב ושמחה בלב גלריית האומנים FUN ART Gallery ביפו מעלה תערוכה חדשה: "סיפורי הגמדים הקסומים", בתאריכים 28.7.22 – 16.8.22

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בואו ליהנות מתערוכת בובות סרוגות ומתוקות: בגלריית FUN ART Gallery ביפו נפתחה תערוכה חדשה: "סיפורי הגמדים הקסומים" של האמנית אוקסנה זצפין. בתערוכה מוצגות עשרות בובות אומן סרוגות בעבודת יד מוקפדת של גמדים, גמדונים, חדי קרן, פיות וארנבונים. התערוכה תוצג בתאריכים 28.7.22 – 16.8.22 בגלרייה ברחוב דוד רזיאל 6, יפו.

בובות אמן הן מתנה יפה ובלתי נשכחת, שתשמח את מי שקיבל אותן במשך שנים רבות: מספיק שתביט בגמד, בארנבון או בפייה סרוגים פעם אחת – והם מייד ירעיפו עליך מצב רוח טוב ויגרמו לך לחייך. אם זה לא קסם, אז מה כן?

"אהבתי לסריגה התחילה עוד בבית הספר", מספרת זצפין, "ניסיתי לסרוג צעיף פשוט ודי מהר כבר סרגתי דברים מיוחדים לעצמי, לאמא ולאבא. הרבה זמן עבר מאז, ניסיתי כיווני יצירה שונים אבל תמיד, חזרתי לסרוג. זה פשוט חזק ממני. אני סורגת בגדים ואביזרים, אבל יותר מכל אני אוהבת לסרוג בובות וצעצועים.

למה? ראשית, כי הם מתאימים לילדים ולמבוגרים והם עשויים מחומרים איכותיים ובטוחים גם לקטנטנים.

שנית, כל בובה ייחודית ושונה מאחרת בצבע, במראה, בגודל או בלבוש והכי חשוב – כל יצירה מלאה בחום ואהבה שכה חשוב לי שיהיו בה", היא אומרת.

איגוד האומנים FUN ART CommUnity מאפשר לכל יוצר הזדמנות לממש את כישרונותיו. האיגוד (unitiy art  לשעבר) מקדם אירועי תרבות והנאה ובהם ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות לגילים שונים, ערבי נשים, מסיבת רווקות ועוד. פרטים בעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות וגלריית תצוגה מתחלפת ובה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט צילום: פאן ארט קומיוניטי

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן