היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה טבעונית חדשה: "רצועות עוף טבעוניות" ו"בשר טחון טבעוני", ללא צורך בהקפאה או קירור אפשר להכין בבית, בפיקניק או בטיול – רק להוסיף מים, לסנן ולתבל לפי הטעם שאוהבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה טבעונית חדשה: "רצועות עוף טבעוניות" ו"בשר טחון טבעוני", שלא מצריכים הקפאה או קירור! אפשר להכין בבית, בפיקניק, בטיול או בחו"ל – רק להוסיף מים, להשרות, לסנן ולתבל לפי הטעם שאוהבים. הסדרה משווקת בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.

מרצועות העוף הטבעוניות אפשר להכין מגוון מנות: שווארמה, מוקפץ, תוספת לסלט, מאפים ממולאים ועוד. מהבשר הטחון אפשר להכין לזניה, בולונז, עראיס, ממולאים, פאי רועים ועוד. כל אריזה קלת משקל (120 גרם), ומתאימה להכנה של 4-2 מנות.

אני ממש התפעלתי מהסדרה הטבעונית החדשה של "עתיד ירוק", מוצרים נהדרים לטבעוניים ולכל מי שרוצה לגוון את הארוחות שלו, הכנתי שאוורמה טבעונית מרצועות העוף הטבעוניות, המראה של הרצועות לפני ההכנה ממש מזכיר מראה של עוף אמיתי, הרצועות חתוכות דק ולאחר הכנת השווארמה המרקם מדהים, והטעם פשוט וואו, ממש התפעלתי מהמוצר, ואני מצרפת לכם את המתכון להנאתכם.

שמתי בקערה את רצועות העוף הטבעוניות של "עתיד ירוק", הוספתי 2 כוסות מים והשרתי במשך חצי שעה, סננתי את המים ושטפתי היטב את רצועות העוף הטבעוניות, תיבלתי בשתי כפיות של תבלין שאוורמה, כפית וחצי מלח, חצי כפית פלפל שחור, 3 כפות שמן זית, בינתיים חתכתי בצל לרצועות דקות, חתכתי 6 פטריות לקוביות, טגנתי את הבצל עם שמן זית, הוספתי את הפטריות , 4 שיני שום קצוץ, לאחר הקפצה במחבת, הוספתי את רצועות העוף הטבעוניות המתובלות, ובישלתי כ-5 דקות, הגשתי לצד טחינה ויצא פשוט מדהים.

המוצרים עשויים מחלבון סויה מרוכז שאינו מהונדס גנטית, ללא חומרים משמרים. הם גם מכילים כמות יפה של חלבון: רצועות העוף הטבעוניות מכילות 47 גרם חלבון ב-100 גרם, והבשר הטחון הטבעוני מכיל 49 גרם חלבון ב-100 גרם.

אופן ההכנה קל: יש להשרות את תוכן השקית 30 דקות ב-2 כוסות מי ברז קרים. לשטוף היטב ולסנן, לתבל ולהכין איך שאוהבים.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות ירושלים ובד"ץ העדה החרדית.

מחיר: 21.90 ש"ח לכל אחד מהטעמים, לאריזה במשקל 120 גרם.

להשיג ברשתות: שופרסל green, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, בוטיק טבע, זמורה אורגני, וחנויות הטבע ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן