היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "הורמוניה" מאת פזית פרטוש – פרסי…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אני שמחה להכיר לכם את ספר ההדרכה "הורמוניה" מאת הנטורופתית הבינלאומית פזית פרטוש-פרסי, להשגת איזון הורמונלי טבעי, מניעת סוכרת והחזרת האנרגיה והתשוקה לחיים, ספר מאוד חשוב, ועם הרבה אינפורמציה .

בשנה האחרונה אני באופן אישי נמצאת במצב של חוסר איזון הורנמלי בעקבות כניסה לגיל המעבר, לא תארתי לעצמי שאני אסבול כל כך מתסמינים שבהחלט פוגמים לי באיכות החיים, לכן כשקיבלתי את הספר "הורמוניה" לסקירה ממש שמחתי לקרוא ולהבין איך לעזור לעצמי ועל הדרך למצוא פתרונות מועילים כדי לאזן את עצמי מבחינה הורמונלית, למדתי רבות מהספר המצויין הזה, החכמתי, והבנתי כמה הרמוניה חשובה גם בגופנו, ואני בהחלט ממליצה עליו.

יותר מחצי מיליון ישראליים נמצאים במצב של טרום-סוכרת וחוסר איזון הורמונלי, מצב זה עלול להתדרדר לסוכרת, לחץ דם גבוה ועוד שורה של בעיות בריאות מזיקות ומסוכנות. כיום כשתוצאות בדיקות הדם מראות על סוכר הגבוה יותר מ- 100 הרופא ממליץ על דיאטה. מעגל הדיאטות אינו פוסק ואנשים יורדים במשקל ועולים אח"כ יותר, וממשיכים לסבול מעייפות, חוסר חשק מיני, נדודי שינה ומצב טרום-סוכרת, כבד שומני, טריגליצרידים גבוהים בדם וסכנה גוברת ללקות במחלות שונות ומסוכנות.

בימים אלה יצא לאור בהוצאת המחברת ספר הדרכה חדשני המבוסס על מאות מחקרים וידע רפואי כיצד ניתן למנוע סוכרת ולהחזיר לגוף את המטבוליזם החיובי, להוריד את השומן הבטני המסוכן ולהחזיר לגוף את השליטה ואת האיזון ההורמונלי.

הספר "הורמוניה" יצא לאחר ניסיון טיפולי רחב היקף במאות מטופלים בישראל, צרפת ובלגיה, בהם הצליחה פרטוש פרסי בעזרת כלים יישומיים ומנטליים לגרום למטופלים גברים ונשים כאחד, לחזור לאורח חיים בריא יותר, לצאת ממעגל הדיאטות האינסופי, להוריד את השומן הבטני, להימנע מהידרדרות לסוכרת וחזרה לחיוניות, שינה בריאה ותשוקה מינית גבוהה.

פזית פרטוש-פרסי, בת 45 נטורופתית, חוקרת, סופרת ומרצה, בעלת תארים בנטורופתיה מהמכללה לרפואה משלימה בת"א ותעודת Heilpraktiker מגרמניה. פזית בעל ניסיון של מעל שני עשורים בעבודה במחקר ובקליניקה בישראל, בצרפת ובבלגיה.

"אני מונעת מתחושת שליחות כנה, שהתעוררה בתוכי לאחר שהצלחתי לפצח את הבעיה שגרמה לי (ומתברר שגם למאות אנשים נוספים) לאיבוד אנרגיה וחיוניות, לעייפות, לעלייה במשקל ועוד.

כנטורופתית ותיקה, אפילו אני לא ידעתי, שחוסר איזון הורמונלי זה לא רק גיל מעבר אצל נשים,אלא הוא הגורם (בכל גיל) לצבירת שומן בטני, סוכרת, עייפות, פיברומיאלגיה, נשירת שיער,כאבי שרירים, קמטים, צלוליטיס, ירידה בחיוניות ובתשוקה, ירידה במוטיבציה ועוד.

לקראת גיל 40 גופי החל להשתנות ולא לטובה: עליתי במשקל, חוויתי חרדות, מצבי רוח לא טובים,נשירת שיער וירידה במוטיבציה. מה שהיה מתסכל לא פחות, הייתה העובדה שעל אף פי שתוצאות הבדיקות היו יוצאות תקינות – הרגשתי על הפנים,לא הסכמתי להשלים עם המצב.

התחלתי להתעמק וללמוד על החידושים האחרונים בתחום ההורמונלי, למדתי מרופאים מכל העולם שמתמחים באיזון הורמונלי טבעי וברפואה פונקציונלית,קראתי את ספריהם ואת מחקריהם והקשבתי להרצאות והופתעתי עד כמה הנושא לא נבדק ולא מטופל בצורה נכונה, הבנתי ש"עליתי על משהו". את כל מה שלמדתי, יישמתי על עצמי ולא האמנתי איזה עולם חדש ומרתק נגלה בפניי -ים של אפשרויות לכלים בריאים.

הריפוי הדרמטי שחוויתי, הפך אותי מבחורה עייפה ומצוברחת, שלא מבינה מה קורה לה בגוף למישהי מלאת אנרגיה, שמחת חיים, משקל תקין וחיוניות גופנית ורגשית. השינוי המדהים הזה עורר בי מוטיבציה אדירה "להפיץ את הבשורה", כדי שעוד אנשים יוכלו לצאת ממעגל התחלואה המתסכל הזה, שבהרבה מאוד מקרים כאמור, אינו מאובחן כלל.

בזכות אותה מוטיבציה כתבתי את ספרי 'הורמוניה', שרואה אור ממש בימים אלו, בספר, אני מציגה נקודת מבט מרעננת, חדשנית ושונה על תפקוד בלוטת התריס ועל ההורמונים העיקריים בגוף, אני יודעת שיש כאן מידע משנה חיים, שרבים ישמחו להיחשף אליו, איך באמצעות שינויים קטנים בתזונה ובאורח החיים אפשר לשדרג את מערכת ההפעלה של הגוף (ההורמונים), להרגיש אנרגיה, חיוניות ותשוקה, ממש כמו בגיל 20.,להרגשה הנפלאה הזו אני קוראת ״הורמוניה״.

פרופ' רפי קרסו על "הורמוניה":

ניתן לרכישה גם באתר www.hormonia.life

הוצאת: אופיר ביכורים

להשיג בחנויות הספרים המובחרות

מחיר קטלוגי: 129 ₪

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן