היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש על המדף – ריזוטו ארבוריו של "פסטה ריקו"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

את המוצרים המשובחים של חברת פסטה ריקו, אני מכירה כבר זמן רב, ולשמחתי הרבה יש גיוון נהדר במוצרים, ובימים אלו משיקים בפסטה ריקו, ריזוטו ארבוריו, היישר מאיטליה, ואין כמו להכין בבית ריזוטו איטלקי טעים, ריזוטו שמשאיר זכרונות מאיטליה.

ריזוטו היא מנת אורז בעלת מרקם חלק ועשיר שמקורה בצפון איטליה. זן האורז המזוהה ביותר עם המנה הוא ארבוריו, המעניק למנה מרקם רך וקטיפתי הודות לכמות העמילן הרבה המשתחררת ממנו, וליכולתו לספוח כמות רבה של מים בעת הבישול. הריזוטו של פסטה ריקו מזן ארבוריו מורכב מ 100% זן ארבוריו (אינו מעורבב עם זנים נוספים) ומתאים להכנת מנות ריזוטו מושלמות.

קרדיט צילום: אסף אמברם

כמובן שהכנתי מנה נהדרת של ריזוטו להנאת כל המשפחה, ולא נשאר הרבה, כי הריזוטו נזלל בהנאה רבה, ואני מצרפת לכם את המתכון, ממליצה בחום להכין ולהנות עם כל המשפחה, מריזוטו ארבוריו מעולה של חברת ריקו.

לפני ההכנה של הריזוטו, מכינים ציר מירקות, בטטה, גזר, פטריות מיובשות, סלרי מסננים את המים של הציר בתוך קנקן גדול ,מקפיצים במחבת עמוקה, מגוון פטריות מסוגים שונים, עם חמאה ושמן זית כ-5 דקות, מוסיפים חצי כוס יין לבן וממשיכים לערבב כ-3 דקות,

מוסיפים כוס גדולה של ריזוטו ארבוריו, 2 כפיות גדושות מלח, ופלפל שחור, ומערבבים כ-3 דקות, מוסיפים מהנוזלים של הציר ירקות עד לכיסוי, ומערבבים כל הזמן את הריזוטו, ברגע שהנוזלים מתאדים מוסיפים שוב,וכך ממשיכים עד שהריזוטו מתרכך, מכבים את האש, ולפני ההגשה מחממים שוב , מוסיפים שמנת לבישול 15% , מגרדים מעל הרבה פרמז'ן ומגישים חם, ונהנים.

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 לאריזת 800 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובאתר האינטרנט של פסטה ריקו.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן