היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

רוטב עגבניות חתוכות דק של "פסטה ריקו"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אני מאוד אוהבת את המוצרים הנהדרים של פסטה ריקו, וכאשר הגיע להתנסות רוטב עגבניות העגבניות חתוכות דק, ראיתי שמדובר במוצר איכותי, מארץ המגף, ועם מדברים על רטבים לפסטה, אז יש ממי ללמוד,בייחוד שהאיטלקים ידועים במומחיות שלהם ברטבי עגבניות, ולאחר שהכנתי מנה של לזניה בשרית עם רוטב העגבניות חתוכות דק, יצא ממש מושלם, והמתכון מצורף בהמשך הפוסט.

העגבניות שמהן  מייצרים את רוטב העגבניות, גדלות באי סרדיניה האיטלקי במשך יותר מ -40 שנה. האדמה הסרדינית מטפחת עגבנייה מתוקה ללא שימוש בחומרי הדברה, העגבניות העסיסיות שגדלות באזור זה נותנות טעימה מהשמש האיטלקית. כל חומרי הגלם מגיעים אך ורק מהאזורים המתאימים היסטורית לגידול העגבניות, ובזכות המקצועיות והמיומנות של היצרנים והמיקרו אקלים המיוחד, שמבטיח את הלחות ואחוז המלח הנכון בשדות .לאחר שנאספו מהשדות הן מועברות מיד למפעל, שם הן מעובדות ונארזות תוך מספר שעות, תוך שמירה על הטעם ועל המאפיינים התזונתיים של הפרי הטרי. מגוון מוצרי העגבניות של ריקו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות וטעימות שמגיעות היישר מסרדיניה- איטליה.

מצרפת את המתכון של הלזניה הבשרית להנאתכם, ממליצה מאוד להשתמש ברוטב העגבניות של חברת ריקו, בהחלט  מאוד משדרג את המנה, בסיר גדול, מטגנים בצל חתוך לקוביות, ו-5 שיני שום קצוצות דק בשמן זית עד להזהבה,מוסיפים 700 גרם בשר טחון ומפוררים היטב, מתבלים במלח, פלפל שחור, מעט פפריקה חריפה, 2 כפות רסק עגבניות, וחצי כוס יין אדום, מבשלים כמה דקות, מוסיפים 2 עגבניות מגורדות,וחצי בקבוק של הרוטב עגבניות חתוכות דק של פסטה ריקו, וממשיכים לבשל על אש קטנה עד שהתערובת מוכנה.

ממלאים מים בחצי בקבוק הנותר של העגבניות החתוכות דק, ושופכים בקערה נפרדת, מוסיפים, שן שום קצוצה, כמה עלי בזיליקום קצוצים, מלח ופלפל ומערבבים היטב, בתבנית לאפייה שמים חלק מהרוטב עגבניות, מעליו עלי לזניה, מעל את תערובת הבשר, עוד שכבת עלי לזניה, רוטב עגבניות, שכבת בשר, מעל הכל עלי לזניה ואת יתרת הרוטב עגבניות, אופים כ-45 דקות בחום 180 מעלות בתנור שחומם מראש, ונהנים, מלזניה בשרית נפלאה עם רוטב עגבניות משובח.

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לבקבוק 680 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובאתר האינטרנט של פסטה ריקו.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן