היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

יום האישה הבינלאומי: מסיכת רימון לעור קורן ברוקחות טבעית מאת: מורן שטרום, נטורופתית ND

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הוא אדום, אצילי ומאוד מאוד בריא: הכירו את מלך הפירות – הרימון • אם את רוצה לעשות משהו טוב לעצמך אולי כדאי להתחיל משילוב רימון בתזונה שלך, אבל לא רק – אלא גם על עור הפנים.

קרדיט צילום: shutterstock/הדמיה שי שלו

לרימון נוגדי חמצון רבי עוצמה, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים רבים, ביניהם כמובן הברזל המאפיין את הרימון. יחד עם נפלאות אלו יש ברימון חומרים צמחיים נוספים ולהם יכולת לשמור ואפילו לשפר את הבריאות שלנו מקצה לקצה. לרימון חומר טבעי הנקרא – טאנינים. בזכות הטאנינים ועושר הוויטמינים שבו מרכז הרימון סגולות ומתנות רבות, ביניהן הזרמת דם שיכולה לשפר פלאים את אלסטיות העור.

אז ללא עיכובים נוספים, קבלי מתכון למסכת פנים עם מרכיבים בסיסיים שניתן למצוא בכל בית. המסיכה נהדרת גם לטיפול חיצוני בגרד וגירויי עור. מה צריכים? כף קרם בסיס, עדיף שזה יהיה קרם ידיים נטרלי ולא מבושם, כף מיץ רימון. ניתן להיעזר בכותש שום לסחוט את המיץ בקלות מהגרעינים.

מה עושים? ערבבי את המרכיבים בקערה קטנה ומירחי בעזרת מברשת איפור נקייה (מומלץ להשתמש במברשת איפור אחת נקיה לגמרי לרוקחות טבעית באופן קבוע). מירחי על הפנים, הצוואר ועל בית החזה. במקביל מרחי על כל מסגרת השיער, כך תשפרי את חוזק השיער. השאירי את המסכה למשך 20-25 דקות. שטפי היטב במים חמימים. יכולה להופיע אדמומיות בעור, נהדר… סימן שזה עובד, שיפרנו את זרימת הדם בפנים.

אם לא די בכך, דעי שהרימון עשיר בוויטמין C, ויטמין E, וויטמינים רבים מקבוצת B האחראים לספק לנו אנרגיה זמינה לאורך היום ואת מינרל האשלגן, החשוב לתפקוד תקין של הלב. לסיכום, זה לא באמת משנה איך נוח לכם לצרוך אותו – כמיץ רימון, כתוספת טעימה לגרנולה או כמסכת פנים טבעית, שילוב רימון באופן קבוע באורך החיים שלכם ישדרג לכם את הבריאות.

הכותבת הנה נטורופתית ND, מומחית לתזונה ורפואה טבעית, יועצת מקצועית של מותג המיצים הסחוטים הטבעיים "פרימור"

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן