היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חידוש ישראלי מתקדם להגנה על עור הפנים מהשמש ניטרול הקרינה על פני העור ולא בתוכו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מותג הפרימיום הישראלי-גלובלי NEOX DERMACARE המייצר מוצרי קוסמטיקה מקצועיים בשיתוף ד"ר רונן גלזינגר, מציג פיתוח מתקדם: סולר דיפנס SPF50 – קרם הגנה בטכנולוגיית מיקרו קפסולות שקופות פנינים – UV PEARL™ TECHNOLOGY' עם גוון. ההגנה הרחבה והיעילה ביותר לעור הפנים.

שמחתי מאוד להתנסות ולהכיר את סולר דיפנס SPF50  קרם הגנה לפנים אשר מיוצר בטכנולוגיה שונה ומתקדמת, כל השנה אני מקפידה למרוח קרם הגנה על עור הפנים באופן קבוע, ובמיוחד בחודשי הקיץ החמים , הפנים שלנו זוהי המראה שלנו, וברגע שלא מקפידים על קרם הגנה איכותי מייד רואים את זה, מאוד חשוב לי שהקרם הגנה מעבר להיות יעיל שאני גם ארגיש בנוח כאשר אני משתמשת בו, והקרם הגנה לעור הפנים סולר דיפנס SPF50 מגן נהדר וגם נמרח היטב, ולא הרגשתי הזעה לאחר שמרחתי אותו, כמו שאני מרגישה בדרך כלל, ורק על כך מגיע שאפו גדול מבחינתי, יופי של מוצר בהחלט חדשני.

על טכנולוגיית הפנינים :
1. פיתוח מתקדם ביותר המאפשר לכלוא מסנני קרינה אורגניים בתוך מיקרו קפסולות סיליקה שקופות הנקראות פנינים. הפנינים מתיישבות על שטח פני העור ונצמדות אליו היטב. בדרך זו, פעולת ניטרול הקרינה נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות של האפידרמיס ולא בתוך העור כמו במוצרי ההגנה הקלאסיים. כך נמנעות חדירת המסננים האורגניים וחדירת קרני UV לעור. טכנולוגיה זו מעצימה את יעילות המוצר ואת בטיחותו; מאפשרת הגנה רחבת טווח לשעות ארוכות ומפחיתה סיכוי לגירוי לעור.

2. הפנינים נפרשות באופן אחיד על העור והן נצמדות טוב יותר לעור ועמידות יותר ללחצים מאשר בטכנולוגיות קפסולציה של פולימרים ושעוות.

מדוע מוצרי ההגנה בטכנולוגיית הפנינים בטוחים יותר ממוצרים הגנה המסורתיים?

במוצרים המסורתיים ככל שעולים בדרגת ה-SPF, עולה אחוז המסננים האורגניים במוצר וכתוצאה מכך פוחתת בטיחותו ועולה הסיכוי לתגובות גירוי. השימוש בטכנולוגיית הפנינים מעצים את יעילות ובטיחות המוצר וממזער את הסיכוי לתגובות גירוי.

מחיר לצרכן: 199 ש"ח 50 מ"ל , המכירה בקליניקות לאסתטיקה באמצעות רופאים.ות / קוסמטיקאים.יות.

סדרת מוצרי ההגנה של  NEOX באתר החברה:
https://neox-dermacare.co.il/product-category/neox-range/neoguard/ /

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן