היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש בבתי הקולנוע – "ארגייל" מותחן אקשן קומי…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הוזמנתי לצפות בסרט החדש "ארגייל" , סרט עם הרבה אקשן ומאוד אהבתי את השילוב של ההומור בתוך הסרט, וגם הבנה של המשפט, מרגל גדול, שקר גדול, סרט עם הרבה מחשבה וסקרנות שעלתה לי במהלך העלילה כולה, מה אמת? מה שקר? ואיך הכל משתלב בסיפור, סרט מיוחד לטעמי, אני אוהבת סרטים שבהם אני צריכה להפעיל מחשבה ודמיון, ממליצה מאוד לראות את הסרט, לקחת כמה שעות של שקט לעצמכם, ולהכנס לתוך העולם של "ארגייל", תהיתי גם מה פירוש השם של הסרט?, לאחר שראיתי שילוב של  טקסטורה של הרבה מעויינים בחלק מתפאורת הסרט, הבנתי, ארגייל דוגמת סריגה פופולרית של סוודרים אפודות וגרביים, האופיינית משבט קמפבל מארגייל.

ארגייל מותחן אקשן קומי מהבימאי והיוצר מתיו ווהן (קינגסמן, קיק אס) בכיכובם של הנרי קאביל, ברייס דאלאס הווארד וסם רוקוול. עם, ג'ון סינה, דואה ליפה, סמואל ל' ג'קסון ועוד.

מרגל העל ארגייל יוצא להרפתקה מסביב לעולם בחיפוש אחר מטמון מסתורי. עברו הבעייתי של הסוכן עלול לסכן את המשימה. או ככה לפחות כתוב בספר שנכתב על ידי אלי קונווי, סופרת רבי מכר מופנמת בעלת דמיון מפותח. אבל בדיה ומציאות מתחילים להתערבב במהירות מסוכנת כאשר אלי הופכת יעד למתנקשים בגלל אירועים שתוארו בספרה.

קרדיט צילומים: באדיבות טוליפ אנטרטיימנט

Argylle

1/2/2024 רק בקולנוע

ארה"ב 2023 , 139 דקות

בימאי: מת'יו ווהן

טריילר: https://youtu.be/w-83zXbhwcA

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן